اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش‌سرای فریدونکنار خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار از برگزاری نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان فریدونکنار
حمزه‌علی شیرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: نمایشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزان شهرستان فریدونکنار به تفکیک سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مرکز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی برگزار می‌شود.
وی از برگزاری کلاس‌های آمادگی مسابقات آزمایشگاهی در فریدونکنار خبر داد و افزود: مسابقات آزمایشگاهی و رایانه در سطح شهرستان فریدونکنار در اسفند ماه هر سال با تلاش مسئول و همکاران پژوهش‌سرا در محل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی حاج امرالله خبازی فریدونکنار برگزار می‌شود.
مسئول پژوهش‌سرای مرحوم خبازی شهرستان فریدونکنار بیان داشت: در پایان رقابت‌ها در هر یک از رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و رایانه دو نفر از دانش آموزان دختر و پسر که بالاترین نمرات کتبی و عملی را کسب کردند، انتخاب و برای شرکت در مسابقات استانی در بخش‌های تئوری و عملی معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: پژوهش‌سرای فریدونکنار برای شرکت دانش‌آموزان برگزیده در مسابقات استانی اقدام به تشکیل کلاس‌هایی برای دانش‌آموزان منتخب در دروس یاد شده با حضور معلمان این دروس می‌کند.
شیرپور با اشاره به نشست مسئولان پژوهش‌سراهای استان مازندران گفت: نشست مسئولان پژوهش‌سراهای استان مازندران با حضور عباسپور معاونت سازمان آموزش و پرورش در محل پژوهش‌سرای شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.
این مسئول همچنین از برگزاری اردوی علمی و تفریحی دانش‌آموزی خبر داد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های پژوهش و تحقیق، مشاوره با موضوع ابتکار و خلاقیت و نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان نیز از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز است.
مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی شهرستان فریدونکنار با اشاره به تجهیز کتابخانه این مرکز خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای کتابخانه و سالن مطالعات، خرید کتب جدید از نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی کتاب و عضوگیری گسترده نیز اجرایی شده است.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره و مراسم تجلیل از دانش آموزان محقق و مبتکر اذعان داشت: تجلیل از دانش‌آموزان فعال در زمینه تحقیق و ابتکار در سالن فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار دایر می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول