اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

ارتش با صدور اطلاعیه‌ای هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

ارتش با صدور اطلاعیه‌ای هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت
به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

در این اطلاعیه آمده است: سیزدهم مهرماه هر سال فرصت مغتنمی است تا قدردان نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوزی باشیم که با روحیه دین‌داری و اخلاق متناسب با تعالیم و آموزه های اسلامی در جهت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظم و انتظام اجتماعی، هوشمندانه، خالصانه و توام با بصیرت جهاد می کنند تا رایحه امنیت همواره در اقصی نقاط میهن اسلامی مان استشمام شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: جایگاه این نیروی خدمتگزار و ولایتمدار را در ثبات و امنیت اجتماعی ارج می‌نهیم که با تقدیم هزاران شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشورمان را در ابعاد گوناگون تامین و در تحقق آرمان های انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس  بویژه شهدای نیروی انتظامی و خانواده صبور آنان، بار دیگر زحمات و جانفشانی‌های بی بدیل این نیروی خدوم و ولایی را ارج نهاده و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال  مسئلت می‌کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول