اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

برقراری امنیت در سراسر کشور نشان از درایت فرماندهان نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: برقراری امنیت در سرتاسر سرزمین اسلامی‌، نشان از درایت فرماندهان و توانمندی پرسنل سختکوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارد.

برقراری امنیت در سراسر کشور نشان از درایت فرماندهان نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه سبز پوشان ناجا، طی بیانیه‌ای‌ آمادگی خود را جهت همراهی و پشتیبانی همه جانبه این عزیزان در راه اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و اعتلای امنیت این مرز و بوم اعلام می‌دارند.

در این بیانیه آمده است: امنیت، بزرگداشت نیروی انتظامی که نمادی از تحقق پلیس جامعه‌محور می‌باشد یادآور کسانی است که بدون چشمداشتی در جهت تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت گام برمی‌دارند و با تلاش بی‌وقفه خود شبانه‌روز به مردم عزیز خدمت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز غیورمردان نیروی انتظامی با اقتدار، صلابت و هوشیاری کامل، از حدود و ثغور میهن اسلامی و جان و مال و امنیت و عزت و ناموس مردم، پاسداری می‌کنند و با حسن انجام وظایف و ماموریت‌های محوله، کارآیی خود را به احسن وجه به منصه‌ ظهور رسانده‌اند ‌همان طوری که فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آ‌یت‌الله خامنه‌ای‌ در وصف این نیرو فرموده‌اند، "کارکنان نیروی انتظامی که سعی می‌کنند آرامش را، امنیت را، آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند،" امروز نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای انسانی مومن، حرفه‌ای و دارای دانش و بینش تخصصی بالا و اشراف بر محیط ‌خود هم‌اینک به یک سازمان کارآمد و موثر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حرکت رو به جلو در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بسیار روشن ‏بوده به طوری که برخورد با قاچاقچیان و اشرار و ایجاد فضایی امن درتردد جاده‌ها و شهرها و برقراری امنیت در سرتاسر سرزمین اسلامی‌، نشان از درایت فرماندهان و توانمندی پرسنل سختکوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارد. در شرایطی که پروژه اهریمنی استکبار جهانی از طریق ترویج بی‌بندوباری و هجمه به بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه اسلامی با طراحی و هدایت اتاق‌های فکر نظام سلطه از سوی برخی از عناصر و پیاده نظام فرهنگی غرب در داخل کشور دنبال می‌شود، حضور هوشمندانه و توأم با بصیرت و صلابت نیروهای انتظامی برای رویارویی با آن، جهاد مقدس را رقم زده است که فرجام آن بی‌تردید با سربلندی این نیرو و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های فعال و مسئول در حوزه مقابله با جنگ نرم همراه خواهد بود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن تبریک این ایام به همه سبز‌پوشان ناجا و گرامیداشت یاد و نام شهدای گلگون کفن این نیروی سرافزار، آمادگی خود را جهت همراهی و پشتیبانی همه جانبه این عزیزان در راه اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و اعتلای امنیت این مرز و بوم اعلام می‌دارند. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول