اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بیانیه‌ سپاه در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

مهندسی نظم و امنیت اجتماعی کارآمدی و مقبولیت نیروی انتظامی را تضمین میکند

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: مهندسی نظم، انضباط و امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف از طریق تداوم مهارت افزایی و دست یابی به استانداردهای نوین حرفه‌ای پلیس و بهره‌گیری هوشمندانه از آن کارآمدی و مقبولیت همگانی نیروی انتظامی را تضمین میکند.

مهندسی نظم و امنیت اجتماعی کارآمدی و مقبولیت نیروی انتظامی را تضمین میکند
به گزارش خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رضایت‌مندی امروز ملت ایران از روند حرکت مومنانه و خادمانه این نیرو را سرمایه بزرگ نیروی انتظامی برای اجرای ماموریت‌های وظایف محوله دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدد عملکرد مثبت و امنیت آفرین برای جامعه و تلاش خستگی‌ناپذیر در راستای مقابله با هر گونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی مایه مباهات و آرامش مردم عزیز کشورمان شده است.

این بیانیه می‌افزاید: تردیدی نیست تداوم روزآمدی، توانمندسازی و بهره‌گیری از سامانه‌های مورد نیاز برای ارتقای ضریب خدمت رسانی و پاسخگویی به ضرورت‌ها و خواسته‌های مردم بویژه در عرصه برخورد قاطعانه و سریع با عوامل ناامنی خواهد توانست نیروی انتظامی را بعنوان مظهر اقتدار ملی مایه هراس مجرمان، متخلفان و تعرض کنندگان به حریم جامعه قرار دهد.

این بیانیه با اشاره به اهمیت نقش تعامل، هماهنگی و هم افزایی نیروهای انتظامی با سایر سازمانها و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی آورده است: اهتمام نیروی انتظامی به تعامل فرابخشی و هم اندیشی و همکاری در دست‌یابی به رویکردها و شیوه‌های موفق اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله از الزامات اجتناب ناپذیری است که بسترهای موفقیت و حرکت رو به جلوی این نیروی خدوم و فداکار را فراهم آورده است.

این بیانیه در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان مؤمن، متعهد و شجاع این نیرو و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان گرانقدر آن و تاکید بر ضرورت حرکت نیروی انتظامی در راستای چشم انداز و راهبردهای تعیین شده و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ( مدظله العالی)، آورده ‌است: مهندسی نظم، انضباط و امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف از طریق تداوم مهارت افزایی و دست یابی به استانداردهای نوین حرفه‌ای پلیس و بهره‌گیری هوشمندانه از آن کارآمدی و مقبولیت همگانی نیروی انتظامی را تضمین و خواهد توانست این نیروی مکتبی را در تراز الگویی مناسب برای سایر کشورها و جوامع قرار دهد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول