اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سردار نقدی در جمع عشایر بسیجی سیستان و بلوچستان:

شیوه مبارزه نیروی انتظامی با مواد مخدر الگویی مناسب برای جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ضامن امنیت پایدار در کشور است.

شیوه مبارزه نیروی انتظامی با مواد مخدر الگویی مناسب برای جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع سران قبایل و عشایر بسیجی سیستان و بلوچستان، با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: در هیچ یک از کشورهای جهان عزم و اراده ای که در ناجا برای مبارزه با مواد مخدر وجود دارد؛ قابل مشاهده نیست.

وی افزود: مجموعه اقدامات شجاعانه نیروی انتظامی و ایثارگری های کارکنان شجاع آن، امنیت و آسایش را از قاچاقچیان و اشرار شرق کشور سلب کرده است.

سردار نقدی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی الگوی درخشانی در مقابل دیدگان کشورهاست و در این راستا عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر؛ مناسب ترین الگو برای پلیس های جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روابط نیروهای مسلح کشور را تبلور عملی وحدت دانست و اظهار داشت: وحدت مثال زدنی و همدلی فوق العاده میان نیروهای مسلح بایستی برای سایر دستگاه ها و قوای کشور الگو باشد چرا که همین صفا و صمیمیت فرماندهان و کارکنان نیروهای مختلف نظامی است که موجب ترس و و حشت دشمن از حمله نظامی به کشور شده و باید در حوزه های گوناگون بویژه سیاست نیز از این الگو الهام گرفته شود.

وی در پایان شرط موفقیت نیروهای مسلح را اطاعت از ولایت عنوان کرد و گفت: با توجه به مواجهه کارکنان نیروی انتظامی با مسائل گوناگون اجتماعی؛ تقویت روحیه اخلاص، تقوا، پاکدامنی، ساده زیستی و خودسازی مستمر به منظور حفظ سلامت فردی و الگو گرفتن از سرداران و امیران برجسته و شهید این نیرو و همچنین حفظ ارتباط عمیق و صمیمی با بدنه جامعه، برای کارکنان خدوم نیروی انتظامی امری ضروری است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول