اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش مازندران:

فوتبال صنعت ساری در جام آزادگان به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: قطعا تیم صنعت ساری از سری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، این هفته به مصاف حریف شیرازی می‌رود.

فوتبال صنعت ساری در جام آزادگان به میدان می‌رود
نصرالله پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با تلاش مسئولان ورزش استان و هیئت فوتبال استان و شهرستان ساری باشگاه صنعت ساری از تعلیق خارج می‌شود و با قدرت در لیگ حضور می‌یابد.
وی گفت: برای برطرف شدن مشکل مدیریت و مسائل مالی باشگاه صنعت ساری جلسه فوری با حضور دیگر مسئولان استان برگزار کردیم و طی تماس تلفنی که با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برقرار شد، با توجه به عدم تعهدات مالی حسین فارسی و ابراهیم میثاقی که به نوعی خودشان را مالک و مدیر عامل باشگاه صنعت ساری می‌دانند، دوباره تصمیم گرفته شد تیم صنعت به اداره ورزش و جوانان ساری با مدیریت سید محمد تقی علوی سپرده شود تا یک اسپانسر و سرمایه‌گذار خوب برایش پیدا شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: مطمئنا مسئولان ورزش استان و شهرستان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا یک اسپانسر قوی و مطمئن برای صنعت ساری جذب کنند تا این باشگاه در ادامه فعالیت با مشکلات مالی بر نخورد.
وی گفت: اداره کل ورزش و هیئت فوتبال استان، سرمایه‌گذاران و حامیان مالی را برای حمایت تیم‌های ورزشی با آغوش گرم پذیرایی می‌کند و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای را هم به اسپانسران و سرمایه‌گذاران برای موفقیت تیم‌های مازندرانی  در کشوربه عمل خواهد آورد.
پریچهره تصریح کرد: به هیچ عنوان به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که با احساسات پاک فوتبال دوستان ساروی بازی کنند، آخر با حرف زدن و امروز و فردا کردن نمی‌شود تیمداری کرد، مدعیان تیم صنعت باید تعهدات قبلی و فعلی خود را انجام دهند تا مورد قبول مسئولان و دوستداران به ورزش قرار گیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: علاقمندان به ورزش در استان و ساروی‌ها بدانند که در حال حاضر ما هم از وضعیت تیم صنعت ساری نگران هستیم،  برای اینکه تیم صنعت ساری به لیگ پایین‌تر سقوط نکند و یا اینکه از سوی فدراسیون تعلیق نشود به اداره ورزش و جوانان ساری واگذار شد.
وی ابراز داشت: مدیران فعلی باشگاه اگر مشکل دارند باید مشکلات خود را در اداره کل ورزش و جوانان استان حل کنند نه اینکه با حضور در فدراسیون فوتبال مشکلات ما را دوبرابر کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: تیم صنعت هفته گذشته برای انجام بازی به سمنان رفته بود و حتی بازیکنان تمرین کردند که با توجه به شکایت آقایان فدراسیون دستور لغو بازی صنعت ساری و استیل اذین سمنان را داد.   
پریچهره عنوان کرد: به دوستداران و علاقمندان به ورزش قول می‌دهم که نگران تیم نباشند و به‌زودی تمام مشکلات مالی و مدیریت باشگاه صنعت ساری با حضور مسئولان دلسوز ورزش استان و شهرستان برطرف می‌شود.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته سوم لیگ دسته یک  فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز جمعه 22مهر در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان پیام مخابرات شیراز است.
صنعت ساری در فصل جدید با توجه به مشکلات مدیریتی موفق به انجام مسابقه‌ای نشد و دوستداران ورزش در مرکز استان منتظرند تا بازی تیمشان را از نزدیک ببینند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول