اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت وعده داد:

برخورد قاطع با مسببان حادثه اتومبیل‌رانی مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: با مسببان حادثه ناگوار مسابقه اتومبیل‌رانی شتاب 400 متر مرودشت برخورد قانونی می‌شود.

برخورد قاطع با مسببان حادثه اتومبیل‌رانی مرودشت
یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از برخورد قاطع با مسببان حادثه اتومبیل‌رانی مرودشت و تمام کسانی که به نوعی در انجام وظیفه خود قصور کرده‌اند، خبر داد و اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقه‌ای آن‌هم از نوع شتاب 400 متر احتیاج به فضا و مکان و امکانات مناسبی دارد و از ریسک بالایی برخوردار است.
حسینی افزود: کمیته ویژه‌ای در فرمانداری مرودشت با حضور معاونت سیاسی و امنیتی فرماندار تشکیل و درحال پیگیری این حادثه است.
فرماندار مرودشت اضافه کرد: اعتقاد دارم برگزاری چنین مسابقه‌ای در خیابان اصلی تخت جمشید آن‌هم در فاصله چند صد متری بازدید کنندگان این مجموعه جهانی نخستین اشتباه برگزارکنندگان این مسابقه بوده است.
چنگیز نجاتی رئیس هیئت اتومبیل‌رانی مرودشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از برگزاری چنین مسابقه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد و ابراز داشت: هیچ‌گونه هماهنگی با من به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی صورت نگرفته است و برگزارکنندگان این مسابقه با هماهنگی اداره تربیت بدنی مرودشت اقدام به برگزاری این مسابقه کرده‌اند.
به گزارش فارس در مسابقه اتومبیل‌رانی شتاب 400 متر که در مرودشت برگزار شده بود یکی از شرکت کنندگان پس از عبور از خط پایان در کنترل اتومبیل خود ناتوان ماند و با برخورد با گردشگران مجموعه جهانی تخت جمشید موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر شده بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول