اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

حفظ امنیت باید همراه با مهربانی باشد

خبرگزاری فارس: شهردار شهر مقدس قم وظیفه اصلی نیروی انتظامی را حفظ امنیت همراه با عطوفت و مهربانی با مردم دانست.

حفظ امنیت باید همراه با مهربانی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در همایش تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی که شنبه شب به میزبانی شهرداری قم برگزار شده بود، نیروهای مسلح را، پایگاهی امن برای مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی مقتدرترین پایگاه اجتماعی در سطح جامعه است.
وی قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی برای حفظ و نگهداری از امنیت را دلیل برگزاری این همایش دانست و اظهار داشت: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با مسئولان شهری، موجب دستیابی به هدف آرمانی استان قم، یعنی دستیابی به شهر پاک می‌شود.
شهردار قم با بیان اینکه نام شهر پاک شایسته‌ شهر قم است، اعلام کرد: شهر پاک باید از منظر امنیت، سلامت، نظافت، رعایت اصول و ضوابط شهری و حفظ حرمت حرم حضرت معصومه(س) هم شهر پاک باشد و تمام مدیران شهری و فرماندهان انتظامی استان باید در زمینه‌ فراهم سازی این هدف تلاش‌های صادقانه و مخلصانه‌ خود را به‌کار گیرند.
وی با اشاره به هدف‌گزاری استان برای دستیابی به شهر پاک افزود: برای رسیدن به این هدف آسمانی، باید مجموعه مدیران شهری و نیروی انتظامی استان که تامین‌کنندگان امنیت در جامعه هستند، تمام سعی خود را در زمینه ایجاد و حفظ امنیت انجام داده و نسبت به هنجارشکنان بی‌تفاوت نباشند.
دلبری در ادامه خطاب به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی گفت: بیائید دست در دست یکدیگر دهیم تا با استفاده از ظرفیت‌های علمی و عملیاتی استان، به شهری عاری از آلودگی‌های زیست محیطی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی دست پیدا کنیم.
وی ماموریت و وظیفه‌ اصلی نیروی انتظامی را تلاش برای ایجاد امنیت و حفظ آن، همراه با عطوفت و مهربانی نسبت به مردم دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری و نیروی انتظامی خدمتگزار مردم هستند و باید مناسب منزلت مردم با آنان برخورد شود.
شهردار قم با بیان اینکه خدمت در شهر مقدس قم یک نعمت الهی است که خداوند آن را به همه اعطا نمی‌کند، اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم قم و زائران حرم اهل بیت(ع) نعمتی بسیار بزرگ است که توانایی جبران و شکرگزاری این نعمت الهی را نداریم و انجام وظایف خود و تلاش برای پیمودن راه توسعه و پیشرفت در استان قم تنها راهکار اساسی برای شکر این نعمت بزرگ است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول