اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار خبر داد:

کاهش 16درصدی صدور دفترچه بیمه در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار از کاهش 16درصدی صدور دفترچه‌های بیمه این سازمان در این شهرستان خبر داد.

کاهش 16درصدی صدور دفترچه بیمه در فریدونکنار
محمدعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: دفترچه‌های تولید شده در یک سال گذشته برابر 2 هزار و 286 فقره بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل معادل 16.42 درصد کاهش داشته است.
وی در تشریح دلایل کاهش تعداد صدور دفترچه درمان در شهرستان فریدونکنار گفت: عدم مراکز درمانی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در این شهر و صدور دفترچه به‌صورت سایر شعب سبب کاهش این امر شده است.
نصیری ادامه داد: مامور کنترل دفترچه درمان اسناد پزشکی هم در این شهر بسیار فعال است و باعث جلوگیری سو استفاده دفترچه درمان می‌شود.
به گفته رئیس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار، تعداد اسناد صادره از این شهرستان در یک سال گذشته برابر 2 هزار و 338 است که نسبت به دوره مشابه قبل بیش از سه درصد افزایش داشته است.
این مسئول با اشاره به ارتقای درجه این شعبه از تیپ پنج به تیپ چهار در تشریح دلایل افزایش تعداد اسناد صادره تصریح کرد: در سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان روند رو به رشدی داشته و با افزایش بیمه‌شدگان میزان تعهدات و اسناد صادره نیز افزایش یافته است.
رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار در مورد وضعیت بیمه بیکاری افزود: تعداد مقرری‌بگیران در اسفند سال گذشته برابر 109 نفر بوده که نسبت به دوره مشابه قبل معادل 14.84 درصد کاهش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد برقراری در این دوره برابر چهار نفر بوده که نسبت به دوره مشابه سال تغییری نداشته است.
نصیری از مهم‌ترین علت افزایش کارگاه‌های فعال فریدونکنار را می‌توان افزایش بازرسی‌های تحقیقی و کشفی و تشکیل جلسات با اتحادیه‌های صنفی در شهرستان دانست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول