اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد؛

تعرفه سرویس‌های داخل دانشگاه فردوسی بازنگری می‌شود

خبرگزاری فارس: تعرفه سرویس‌های داخل این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

تعرفه سرویس‌های داخل دانشگاه فردوسی بازنگری می‌شود
سید حسین سید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با توجه به اعتراض دانشجویان این دانشگاه مبنی بر پولی‌ شدن سرویس‌های دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: در حال حاضر دانشجویان برای تردد با اتوبوس‌های موجود در این دانشگاه مبلغ 100 تومان را می‌پردازند.
وی به دلایل نرخ‌گذاری سرویس‌های رفت و آمد دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد و افزود: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی و سوخت در کشور از جمله مهم‌ترین دلایل این نرخ‌گذاری بوده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اعتراض‌های اخیر دانشجویان این دانشگاه مبنی بر برخی نارسایی‌ها در آغاز سال تحصیلی جدید افزود: در کنار موضوع نرخ‌گذاری اتوبوس‌های حمل و نقل، موضوع نرخ غذای دانشجویی نیز از دیگر مطالبات دانشجویان به حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه اعتراض‌های دانشجویی در دانشگاه فردوسی در شب جمعه گذشته به اوج خود رسید، اظهار داشت: با این حال این امر به دلیل نبود توجه مناسب به ابلاغیه‌ها و اشتباه در اطلاع‌رسانی حاصل شده است.
سید موسوی یادآور شد: در همین راستا در همان زمان با اطلاع‌رسانی خوب و مناسب توسط مسئولان دانشگاه فردوسی این مسئله خاتمه یافت.
وی نبود تغییر نرخ غذای دانشجویی در طول سال گذشته را از دیگر عوامل این مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: باید این نرخ در طول سال‌های اخیر به صورت منطقی و سالانه تغییر می‌کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: با این حال نیز یک بخشنامه از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب مشکلات فوق به طور مناسب برطرف می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول