اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

کمیته امداد برای حضور سازمان‌ها فرصت‌سازی کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیته امداد باید برای جلب مشارکت‌های مردمی و فعال کردن سازمان‌ها در امور خیریه فرصت‌سازی کند.

کمیته امداد برای حضور سازمان‌ها فرصت‌سازی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی، محمدحسین قاضی‌زاده اظهار داشت: جلب مشارکت‌های عمومی برای کمک به افراد نیازمند مستلزم بستری سازی مناسب است که کمیته امداد در همین راستا توانسته فعالیت‌های موفقی را انجام دهد.
وی با اشاره به بحث اردوهای زیارتی و شریک شدن بسیاری از مردم در اجر معنوی این حرکت شایسته خاطرنشان کرد: درست است که رفتن به زیارت دارای ارج و قرب معنوی است اما تلاش برای فرستادن دیگران به زیارت نیز می‌تواند مقام بالاتری در نزد خداوند داشته باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه تصریح کرد: نباید نشست و منتظر ماند تا مردم و نهادها بیایند و برای مشارکت در طرح‌های مختلف اقدام کنند، بلکه این وظیفه کمیته امداد است که با استفاده از طرح‌های مختلف در مردم انگیزه ایجاد کرده و زمینه را برای حضور آنان در امور مختلف فراهم کند.
وی برپایی همایش اردوهای زیارتی در فرهنگ رضوی را اقدامی موثر در این راستا دانست و گفت: بررسی راهکارهای استفاده از مشارکت دیگر نهادها و سازمان‌ها در راستای افزایش دامنه سفرهای زیارتی می‌تواند نقطه عطف این همایش باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
قاضی‌زاده ادامه داد: در اردوهای زیارتی باید درباره غنی‌سازی اوقات فراغت زائران در زمان حضورشان در مشهد، برنامه‌ریزی بیشتری صورت گیرد، به‌ویژه اینکه می‌توان روی مسائل و احکام توحیدی و شرعی و مسائل آموزشی تکیه بیشتری کرد تا در مدتی که زائران در مشهد حضور دارند، نهایت استفاده را از این سفر معنوی ببرند.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول