اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری 25 معتاد ناهنجار در رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز لوشان و دستگیری 25 معتاد ناهنجار خبر داد.

دستگیری 25 معتاد ناهنجار در رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده لوشان اشاره کرد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در دو نقطه از شهر لوشان یک کارگاه تولید پایپ منهدم و عامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی رودبار، کشف و ضبط مقدار 124 گرم انواع مواد مخدر، 45 عدد جام شیشه پایپ و تعدادی شیشه مخصوص تولید شیشه پایپ و تمام آلات کارگاه به همراه دوربین مداربسته را از دیگر اقدام‌های پلیس رودبار ذکر کرد.
وی افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، 113 لیتر مشروب الکلی دست‌ساز و 47 قوطی مشروب الکلی خارجی در دو نقطه مذکور کشف و ضبط شد. 
صمدی با بیان اینکه در این راستا 25 نفر از معتادان ناهنجار دستگیر شدند، تصریح کرد: 12 نفر از این معتادان به مراکز درمانی معرفی شده و بقیه تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
وی اجرای طرح پاکسازی را موجب رضایت‌مندی و احساس امنیت در  شهروندان رودباری دانست.
این مسئول با اشاره به کشف مواد مخدر در رودبار اظهار داشت: پلیس ایست و بازرسی رودبار موفق به کشف و ضبط 26 کیلو تریاک از دو مسافر شده است.
وی اضافه کرد: عوامل محور ایست و بازرسی لوشان مستقر در شهر منجیل به دو نفر ناشناس که یک عدد ساک‌دستی را حمل می‌کردند مشکوک شدند و با بازرسی از آنها مقدار 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
به گفته صمدی، ماموران در ادامه بررسی پلیسی خود در بازرسی از خودروی نامبردگان که در ابتدای ورودی شهر منجیل پارک شده بود، مقدار 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیرکاپوت خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
وی با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با هر گونه ناهنجاری‌ها به ویژه مواد مخدر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این دو متهم نیز با تشکیل پرونده از طرف مقام قضایی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی رودبار مشارکت و همکاری مردم را در برقراری امنیت جامعه تاثیرگذار خواند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول