اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

زیرسؤال بردن نمایندگان ولی فقیه مصداق بی‌تقوایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه بی‌تقواها با استفاده از تریبون و جایگا‌های نظام دوستان ریاکار خود را به راس امور می‌آورند،‌ گفت: اصلی‌ترین شاخصه این گونه افراد زیر سؤال بردن کاگزاران نظام و نمایندگان ولی فقیه است.

زیرسؤال بردن نمایندگان ولی فقیه مصداق بی‌تقوایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار، امام خمینی را به عنوان نخستین مبتکر نظام سازی بر اساس فقه اسلامی معرفی کرد.
وی در این راستا ادامه داد: رهبر انقلاب دلیل پیروزی امام خمینی (ره) در مسیر خود را تحمل سختی‌ها با تکیه به صبر و استقامت ذکر کردند.
خطیب این هفته نماز جمعه بندرعباس ابراز داشت: در دیدار مذکور، رهبری به خوبی خصلت‌ها و ویژگی‌های امام راحل را توصیف کردند.
فروزان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به کسانی که به فکر سوءاستفاده از جایگاه‌ها و تریبون‌های مختلف نظام هستند، هشدار جدی می‌دهم.
وی افزود: همان روحیه شهادت‌طلبی که کشور را هشت سال در مقابل تهاجم بیگانگان حفظ کرد، کشور را از گزند کسانی که به فکر سو‌ءاستفاده گروهی و جناحی و سیاسی از جایگاه‌های نظام هستند حفظ می‌کند.
امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه دور شدن از تقوا زمینه ‌ساز بروز تخلفات و سو‌ءاستفاده‌ها از نظام است، یادآور شد: در صورتی که بی تقواها بر کشور حاکم شوند دوستان خود را بر مصدر امور مستقر که تنها در ظاهر دم از ولایت می‌زنند.
به گفته فروزان‌نژاد، افرادی که مسئولان مختلف اعم از نمایندگان ولی فقیه، ولایت فقیه و دیگر کارگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب را زیرسؤال می‌برند مصداق واقعی بی‌تقوایی هستند.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش بیان مناسبت‌های هفته پیش روی به فرا رسیدن روز پهلوانی و فلسفه نامگذاری این روز، فرا رسیدن سالگرد زاد روز استاد شهریار و هفته دفاع مقدس اشاره کرد.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور شهادت و شهامت ملتی است که در برابر تمام دنیا ایستاده است، گفت: این الگوسازی سبب تزلزل حکومت‌های فاسد منطقه نیز شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول