اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

نیروهای نظامی کردستانی گوش به فرمان ولی فقیه‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر همدلی همه نیروهای امنیتی و انتظامی در کردستان، گفت: نیروهای نظامی مستقر در کردستان آماده و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

نیروهای نظامی کردستانی گوش به فرمان ولی فقیه‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام ولایت فقیه و دفاع مقدس نامگذاری شده بود در دیدار فرماندهان نیروهای مستقر در کردستان با نمایندگی ولی فقیه در استان، اظهار داشت: در سایه همدلی و هماهنگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی شاهد فضایی سرشار از امنیت، آرامش و ثبات در کردستان هستیم و این مهم موجب شده است که در برابر توطئه‌های دشمنان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نماییم.
وی افزود: در سال جاری در سایه این وفاق و همدلی شاهد کاهش تلفات نیروها در برابر توطئه‌ها و تجاوزات دشمنان اسلام و انقلاب بودیم که با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و مأموریت‌های انجام شده این کاهش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران با مأموریت و فعالیت‌های گسترده‌ای که بر عهده دارد همواره در راستای ارتقای آگاهی‌های رزمی بر مبنای دستورالعمل‌های ابلاغی، ایجاد توازن در اقدامات توسعه‌ای، توسعه و تقویت معنویات، ارتقای جدی شایستگی‌های پاسداری و سلامت کارکنانش گام برمی‌دارد.
رجبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت اصلی حفظ امنیت در استان را برعهده دارد و در این راستا نیز اقدامات مختلفی را در سه محور مأموریتی برای خویش تعریف کرده ‌است.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات ضربتی و انهدام اشرار و ضدانقلاب، اقدامات تحکیم نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و اقدامات توسعه‌ای به منظور محرومیت‌زدایی و کاهش آلام و مشکلات محرومان و مستضعفان در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق مرزی و دورافتاده از جمله این سه محور است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر نقش اقشار مختلف مردم در راستای حفظ امنیت و آرامش در استان، اظهار داشت: با اجرای موفق طرح شهید کاوه در روستاهای مرزی و نقاطی که مورد رفت و آمد ضدانقلاب و اشرار هستند شاهد کاهش صدمات و آسیب‌های امنیتی در این مناطق هستیم که این مهم نشان از تعامل گسترده با مرزنشینان است.
رجبی در پایان با تأکید بر پیروی همه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان از منویات مقام معظم رهبری و نماینده جلیل القدر ایشان افزود: با تمام توان در حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا گام برخواهیم داشت و در این مسیر نیز همدلی و هماهنگی خویش را تقویت می‌نماییم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول