اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

اطاعت از ولی فقیه رمز تداوم انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: اطاعت از ولی فقیه رمز تداوم انقلاب و پیروزی رزمندگان و بسیجیان در برخورد با دشمن مستکبر است.

اطاعت از ولی فقیه رمز تداوم انقلاب است
علی رجبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس اطاعت از امام راحل بود.
وی گفت: بصیرت و هوشیاری رزمندگان در طول دفاع مقدس مثال زدنی است و آنها توانستند در موقع مناسب از این بصیرت و هوشیاری در تکوین پیروزی بر دشمن استفاده کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه تشکیل لشکر 100 هزار نفری محمد رسول الله (ص) را در کم‌ترین زمان ممکن شاهدی بر بصیرت امت اسلامی عنوان کرد و افزود: با یک اشاره رهبر، جبهه‎های جنگ از فرزندان امت لبریز شد، به طوری که فرماندهان گاهی نمی‎دانستند، با این کثرت انسانی که مافوق تصور همه بود چه بکنند، چرا که هر عملیات ظرفیت ویژه به خود داشت و انباشت نیروهای اضافی از تحرک گردان‎های عمل کننده می‎کاست‌.
وی اطاعت امر رزمندگان اسلام را ناشی از ولایت مداری و تعبد محض نسبت به امام راحل عنوان کرد و افزود: شخصیت کاریزماتیک حضرت امام (ره) برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
این فرمانده نظامی به ذکر خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی پرداخت و اخلاص آنان را به عنوان زیباترین نماد انسان‎های وارسته مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اطاعت از ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‎ای رمز تداوم انقلاب و پیروزی رزمندگان و بسیجیان در برخورد با دشمن مستکبر است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول