اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

یاد شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، انسجام و یکپارچگی مسلمانان و ملت ایران، توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.

یاد شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، همزمان با هفته نیروی انتظامی رئیس پلیس انتظامی جهرم بعد از ظهر امروز به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، و فرمانده سپاه ناحیه جهرم با خانواده شهید علی اکبر داودی از شهدای نیروی انتظامی دیدار کرد.
غفار محمدی در این دیدار ضمن ادای احترام به روح مطهر شهدا و آرزوی سلامتی برای خانواده آن‌ها اظهار داشت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون مقاومت و شهامت رزمندگان است.
فرمانده منطقه انتظامی جهرم افزود: شهدا با نثار خون خود رسالت خود را در حفاظت از ارزش‌های اسلام انجام داده و بیان جلوه‌های مقاومت و ایثار رزمندگان و شهدا برای نسل سوم انقلاب احیای فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال دارد.
وی ابراز داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، انسجام و یکپارچگی مسلمانان و ملت ایران، توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌سازد.
محمدی با بیان اینکه شهدا جان و سرمایه دنیایی خود را برای حفظ دین و حراست از مرز و ناموسش در طبق اخلاص می‌گذارند بیان داشت: شهدای گرانقدر برای ما عزت، افتخار و آبرو کسب کرده‌اند و نظام اسلامی امانتی است که شهدا به دست ما سپرده‌اند و ما وظیفه داریم در حفظ آن بکوشیم.
این مسئول شهدا را انسان‌هایی مخلص و به حق پیوسته‌ای دانست که برکات خون مطهر آن‌ها ضامن بالندگی نظام اسلامی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از این رو گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه ادای دینی به شهیدان و جامعه است که باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.
رئیس پلیس جهرم تصریح کرد: اهمیت جهاد در راه خدا برای گسترانیدن دین الهی در دنیا، راهنمایی و ارشاد مردم به حدی بوده که خداوند منزلت و جایگاه ویژه‌ای برای مجاهدان در راه خدا در نظر گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول