اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش حوزه هنری استان زنجان؛

تابلوی عروج غریبانه شهید در زنجان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تابلوی عروج غریبانه شهید با هدف نشان دادن ایثار شهدا در زنجان رونمایی شد.

تابلوی عروج غریبانه شهید در زنجان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این تابلو مینیاتور نفیس که به دست مینیاتوریست زنجانی طراحی شده با حضور حاضران همایش در جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی رونمایی شد.
مینیاتوریست زنجانی در این مراسم اظهار داشت: تابلوی عروج غریبانه شهید با مضمون مقاومت و ایثار در دفاع مقدس و با هدف نشان دادن رشادت‌های غواصان دریا دل طراحی شده است.
رضا اصل نجفی با اشاره به اینکه تابلوی عروج غریبانه شهدای غواص را نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: اندازه تابلوی "عروج غریبانه شهید" با ابعاد 122 در 200 سانتی متر است.
وی با تاکید بر اینکه سبک نقاشی تابلوی عروج غریبانه شهید به سبک نقاشی ایرانی است، ادامه داد: این مینیاتور به شیوه نقاشی مکتب استاد فرشچیان طراحی شده است.
این هنرمند زنجانی با تاکید بر اینکه شهدا افتخار کشور ایران محسوب می‌شوند، اضافه کرد: جهاد شهدا جهاد در راه خدا و کسب رضای او بوده است.
وی با اشاره به اینکه هدف از طراحی تابلوی غواصان دریا دل نشان دادن رشادت‌های آنها و غربت شهدا است، تابلوی خود را تقدیم خانواده شهدا کرد.
مینیاتوریست زنجانی با اشاره به اینکه قسمت دوم تابلوی عروج غریبانه شهید در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود، یادآور شد: این اقدام در راستای ارج نهادن به ایثار جوانان ایران اسلامی صورت گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول