اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره "یک هفته با کانون" در بندرعباس آغاز شد

خبرگزاری فارس: جشنواره یک هفته با کانون در بندرعباس با حضور مسئولان فرهنگی استان آغاز بکار کرد.

جشنواره "یک هفته با کانون" در بندرعباس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ظهر امروز در آئین افتتاح جشنواره یک هفته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بندرعباس بر رسالت و وظیفه سنگین کانون‌ها در تربیت نیروهای خلاق و اسلامی تاکید کرد.
گل‌محمد بامری افزود: رسالت کانون در بروز استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان بسیار مهم است زیرا کانون‌ها می‌تواند زمینه‌های رشد، خلاقیت، بالندگی و رشد استعدادهای نهفته کودکان را در مسیر صحیح اسلامی به وجود آورند.
وی خطاب به مدیران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: شما وظیفه و رسالت سنگین تربیت نسلی را بر عهده دارید که در آینده و سرنوشت کشور تاثیر گذار هستند و مسیر شما همان مسیری است که نبی مکرم اسلام (ص) ائمه اطهار، انبیاء الهی داشته‌اند لذا باید در این مسیر با تدبیر و برنامه‌ریزی تلاش کرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: دشمنان از طریق ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت برنامه‌ریزی وسیعی برای تسخیر اذهان کودکان و نوجوانان  شروع کرده‌اند و گروهی را تعیین تا روی نخبگان و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان کار کرده و به سمت خود کشانند و با ارائه آموزش و برنامه‌ریزی در مسیر اهداف و خواسته‌های خود قرار دهند.
وی همچنین خطاب به کودکان و نوجوانان بیان داشت: شما باید در دنیا به عنوان نمونه و الگوی اسلام بدرخشید تا کودکان و نوجوانان سایر ملل نیز این درس را از شما یاد بگیرند.
بامری از کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه ایران اسلامی یاد کرد و افزود: کودک و نوجوان ما باید با انجام  فعالیت هنری، اجتماعی ، فرهنگی در راستای شکوفایی استعدادها ی نهفته خود گام بردارد
معاون استاندار هرمزگان در ادامه از غرفه‌های خلاق، هنرهای بومی، دستی، کار دستی، بحث آزاد، بازی و سرگرمی، نجوم، معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب، نمایش عروسکی، تحقیق و پژوهش، مسابقات، معرفی سر زمین، معرفی شخصیت، روخوانی کتاب، قرآن و احادیث نمایشگاه و کارگاه‌های سفال و نقاشی کودک و نوجوان بازدید و از زحمات و تلاش‌های مدیران تقدیر به عمل آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول