اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید سمنان:

ولایت‏فقیه مهم‌ترین رکن جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: مهم‌ترین رکن در جامعه اسلامی ولایت‏فقیه و رهبری است.

ولایت‏فقیه مهم‌ترین رکن جامعه اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون ظهر امروز در جلسه تفسیر نهج‌البلاغه حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه سکینه سپاه سمنان که در این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین رکن در جامعه اسلامی ولایت‏فقیه و رهبری است. 
فریدون با بیان اینکه عبادت بدون قبول رهبری ارزشی ندارد، افزود: بسیاری بودند که ظاهر دین و عبادات را رعایت می‏کردند ولی امام مسلمین را به شهادت رساندند، بنابراین حفظ اصل نظام و دفاع از ولایت از واجبات است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تأکید کرد: با رغبت مسلمان شدن، از روی اطاعت و فرمان‏برداری هجرت کردن، با قناعت زندگی‌ کردن، از خدا راضی بودن و در تمام عمر مجاهد زندگی‌ کردن سبب تحسین اهل بیت در مورد ما می‌شود. 
جلسه تفسیر نهج‌البلاغه با حضور اعضای چهار حلقه شجره طیبه صالحین گروه بزرگسالان توسط پایگاه سکینه به طور هفتگی در مکان این پایگاه برگزار می‌شود.
به گزارش فارس؛ همچنین اردوی تفریحی معنوی دانش‏آموزان بسیجی حلقه و گروه‏های تربیتی نظام صالحین واحد پوینده آیت‏الله کاشانی بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان در محل پارک تفریحی جنگلی آبشار شاهرود برگزار شد. 
در این اردوی یک روزه که بیش از 100 نفر از اعضای حلقه و گروه‏های تربیتی نظام صالحین این واحد حضور داشتند، سیدحسین موسوی‏مغانی، فرمانده واحد بسیج آموزشگاه در سخنانی هدف از این اردو را تقویت روحیه دانش‏آموزان بسیجی و تشویق شرکت‏کنندگان در نظام صالحین عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری حلقه‏های صالحین در واحد و حضور بسیار خوب دانش‏آموزان در ایام تابستان این اردو برگزار شده است.
دانش‏آموزان در این اردو ضمن کوهپیمایی کوه‏های اطراف شاهرود با حضور در تپه نورالشهدا و مقبره پنج شهید گمنام با قرائت فاتحه، یاد آنها را گرامی داشته و به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.
در ایام تابستان فعال‏ترین حلقه صالحین بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود واحد آیت‏الله کاشانی بود که برای تشویق اعضا، این اردو در نظر گرفته شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول