اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی میناب:

اعتقادات دینی سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی میناب گفت: داشتن اعتقادات قوی دینی سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی می‌شود.

اعتقادات دینی سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ابوالقاسم عرب‌زاده ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان امام خمینی (ره) اظهار داشت: اعتقادات دینی در کنار تلاش و کوشش موجب ایجاد انگیزه و پیشرفت در تحصیل و کار می‌شود.
وی با بیان اینکه عمل به دستورات دین مبین اسلام باید همراه با تفکر و تامل باشد، افزود: قرآن کریم برنامه کامل و جامعی است که روش زندگی صحیح در آن به زیبایی ترسیم شده است.
فرمانده منطقه انتظامی میناب ادامه داد: قرآن و عترت دو ودیعه گرانبهای پیامبر اسلام(ص) هستند که تمسک به آنها انسان را به سعادت می‌رساند.
عرب‌زاده، آموزش و پرورش را نهادی عظیم و مقدس دانست و افزود: آموزش و پرورش در کنار وظیفه سنگینی که بر عهده دارد ستون فرهنگی کشور را پی‌ریزی می‌کند.
وی سن جوانی و نوجوانی را بهار عمر نامید و گفت: انسان در زمان جوانی و نوجوانی هر آموزه‌ای را یاد بگیرد همانند حکاکی بر روی سنگ است و از قدرت و تاثیر ماندگاری بالایی برخوردار است.
فرمانده منطقه انتظامی میناب هدف نظام اسلامی را ایجاد و استقرار نظم و ساخت اجتماعی قانونمند عنوان کرد و ادامه داد: رسالت واقعی انبیا و اولیا الهی نیز نشان دادن راه و مسیر واقعی برای مردم و جامعه است.
وی بیان کرد: اگر همه مردم به وظایف قانونی خود عمل کنند کار پلیس در جامعه آسان‌تر می‌شود.
عرب‌زاده جوانان را قشر تولید کننده کشور و آینده‌سازان نظام معرفی کرد و خاطرنشان کرد: جوانان گرداننده چرخ‌های اقتصادی کشور هستند و باید با تلاش در راستای رشد و ترقی خود و جامعه کوشش کنند.
وی همچنین خواستار همراهی دانش آموزان با پلیس شد و تصریح کرد: همراهی دانش‌آموزان با پلیس در همه ابعاد به‌ویژه فعالیت‌های آموزشی سبب موفقیت پلیس و کاهش ناهنجاری‌ها در اجتماع می‌شود.
در پایان 19 نفر از دانش‌آموزانی که به سوالات امنیتی و انتظامی پاسخ دادند با هدایایی تجلیل شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول