اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق صندوق‌های صدقه صورت گرفت؛

رشد 16 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از رشد 16 درصدی مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقه نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 16 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد زنجان
رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر در استان زنجان 157 هزار صندوق صدقه وجود دارد.
وی افزود: صندوق‌های صدقه موجود در منازل مسکونی و مغازه‌ها از جمله این صندوق‌ها هستند.
سرپرست حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان میزان مبالغ ماهانه جمع‌آوری شده از محل صندوق‌های صدقه در سال گذشته 2 میلیارد و 150 میلیون ریال بوده است.
وی تصریح کرد: در طول سال گذشته از محل صندوق‌های صدقه مبلغ 25 میلیارد و 802 میلیون ریال در سطح استان زنجان جمع‌آوری شده است.
سرپرست حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: در شش ماهه نخست سال‌ جاری مبلغ 15 میلیارد و 40 میلیون ریال از محل صندوق‌های صدقه جمع‌آوری شده است.
وی میانگین ماهانه مبالغ جمع‌آوری شده از ابتدای سال جاری را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.
حسنلو میزان مبالغ جمع‌آوری شده در شش ماهه نخست سال جاری را دارای 16 درصد رشد نسبت به سال گذشته اعلام کرد.
حسنلو همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان زنجان یادآور شد: این جشن با برپایی 600 پایگاه در استان زنجان برگزار شد.
سرپرست حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: تعداد 106 پایگاه از این پایگاه‌ها به‌صورت ثابت برپا شده و 431 پایگاه نیز در مدارس استان زنجان برپا شد.
وی با بیان اینکه 45 پایگاه نیز توسط بسیج مستضعفان در سطح استان زنجان بر پا شد، ادامه داد: 13 پایگاه نیز در بانک‌ها و ادارات استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی بر پا شده بود.
حسنلو با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با مشارکت صدا و سیما، آموزش و پرورش برگزار شد، اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان و سازمان دانش‌آموزی نیز از ارگان‌هایی بودند که کمیته امداد امام خمینی (ره) را در برگزاری این جشن همراهی کردند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز اقدام به واریز هدایای نقدی به حساب دانش‌آموزان نیازمند کرده است، گفت: هدایای غیر نقدی نیز در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.
لازم به ذکر است، امسال جشن عاطفه‌ها با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در روز هفتم مهر ماه در کشور و به تبع آن در استان زنجان برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول