اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:

افزایش 60 درصدی شاخص‌های امنیتی نهاوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: شاخص‌های امنیتی نهاوند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

افزایش 60 درصدی شاخص‌های امنیتی نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مظاهر کاظمی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: امسال همزمان با اجرای موفق سه طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت محسوس و دیگر عملیات‌های نامحسوس و پنهان این نیرو در نهاوند، سبب شده که شاخص‌های مختلف امنیتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته باشد.
وی با اشاره به افزایش 35 درصدی کشفیات و کاهش 45 درصدی جرائم در نهاوند، افزود: آگاهی‌بخشی و آموزش به مردم به ویژه به والدین، معلمان و معتمدان نهاوند مهم‌ترین مقوله مورد هدف ناجا در نهاوند به منظور کاهش جرائم و بالا بردن ضریب امنیتی در شهرستان است که طی شش ماهه نخست امسال به بخش قابل توجهی از این هدف رسیده‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: تغییر نوع مواد مخدر سنتی به صنعتی مهم‌ترین آسیب پیش روی جوانان و خانواده‌های آنها است بنابراین آموزش والدین با هدف شناخت مواد مخدر صنعتی و جلوگیری از آلوده شدن فرزندانشان بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: تغییرات مواد مخدر از سنتی به صنعتی در واقع یکی از اهداف دشمنان است، زیرا آنان به این نتیجه رسیده‌اند که پلیس همواره یک گام جلوتر از سوداگران مرگ برای برنامه‌ریزی مطلوب تلاش می‌کند بنابراین به تغییر این ماده مخدر خانمان‌سوز روی آورده‌اند.
کاظمی به مدت زمان مطلوب و قانونی رسیدگی پلیس 110 در محل حادثه از حداقل پنج دقیقه تا حداکثر 15 دقیقه اشاره کرد و متذکر شد: اگر پلیس بیشتر از این مدت در محل حادثه حاضر نباشد مورد مؤاخذه مبادی قانونی قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی مسؤلان ذی‌ربط و مردم باشد.
این مسئول گفت: کشف بیش از 10 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق، کشف بیش از هزاران عدد لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و همچنین بیش از هزاران عدد آمپول مخدر از مهم‌ترین کشفیات این نیرو در نیمه نخست سال جاری بوده است.
امام جمعه نهاوند نیز در این دیدار ادامه داد: تقوی، تعهد، اخلاص و مسئولیت‌‌پذیری از مشخصه‌های بارز نیروی انتظامی و پلیس است که باید به این مهم توجه شود.
حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی مردمی بودن پلیس را مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه معنوی پلیس دانست و متذکر شد: اگر مردم گام به گام خود را با پلیس همراه ببینند مطمئناً آمار جرائم به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.
وی نهاوند را به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور غرب کشور به مرکز یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر ایران در استان خواند و تصریح کرد: بر این اساس درجه انتظامی شهرستان باید افزایش یابد.
امام جمعه نهاوند در پایان مسلح شدن پلیس به سلاح ایمان واقعی به خداوند را مهم‌ترین رمز موفقیت پلیس ایران اسلامی دانست و اذعان داشت: پلیس ایران اسلامی به واسطه ارتباط مناسب با مردم یکی از مردمی‌ترین پلیس‌های دنیاست که رمز موفقیت این نیرو نیز در همین نکته است.
انتهای پیام،/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول