اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

اجرای 29 پروژه بزرگ ایمنی و بهداشتی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از اجرای 29 پروژه بزرگ ایمنی و بهداشتی در پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 29 پروژه بزرگ ایمنی و بهداشتی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید‌پیروز موسوی چهارشنبه ‌شب در جمع کارکنان و مدیران ارشد اچ‌اس‌ای پارس جنوبی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل ایمنی در تمام بخش‌ها اظهار کرد: پارس جنوبی خط مقدم جهاد اقتصادی است و برای پیشرفت بیشتر و موفقیت روزافزون باید موارد ایمنی را کاملا رعایت کنیم.
وی افزود: در سال جاری شاهد اجرا و تکمیل فازهای مهم پارس جنوبی هستیم و باید تدابیری اتخاذ کنیم تا بدون حادثه و با موفقیت نسبت به احداث فازها اقدامات اساسی را انجام دهیم.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از اجرای 29 پروژه بزرگ ایمنی و بهداشتی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: 18 پروژه بهداشتی شامل اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار، مبارزه با بیماری‌های قابل اپیدمی در منطقه، مبارزه با حشرات و جوندگان و همچنین 11 پروژه ایمنی شامل ارزیابی ریسک خطوط لوله، راه‌اندازی سیستم‌های کشف و اعلام حریق موجود در سازمان در سطح منطقه ویژه پارس انجام شده است.
موسوی بیان کرد: 10 پروژه زیست‌محیطی شامل پایش هوای منطقه، مدلسازی آلودگی هوا، EIA محل دفن زباله، مدل‌سازی شاخص آلودگی آب‌های ساحلی و 11 پروژه در بخش آتش‌نشانی شامل تکمیل ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی پایانه مسافر شیرینو، خرید دو فروند کشتی آتش‌خوار و طراحی و نصب شبکه آب آتش‌نشانی در اماکن سازمان از جمله پروژه‌های انجام شده است.
وی اجرای صحیح مقوله استراتژیک پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را مهم خواند و ادامه داد: در این زمینه پنج پروژه از جمله تهیه طرح جامع پدافند غیر‌عامل و مدیریت بحران، تجهیز سوله امداد و نجات و سالن بحران و تهیه کتابچه‌های پدافند غیر عامل و مدیریت بحران انجام شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس تصریح کرد: وزیر نفت تاکید فراوانی بر توجه به امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس دارد و نگاه ایشان نسبت به مسائل HSE راهبردی و دوراندیشانه است؛ در این زمینه با راه‌اندازی مرکز آموزش اچ.اس.ای در عسلویه زیرساخت‌های امور حساس ایمنی، بهداشت و محیط زیست صنعت نفت در حال تقویت و توسعه است.
موسوی گفت: در سال جهاد اقتصادی از تمام ظرفیت موجود در منطقه استفاده می‌کنیم و به فضل خدا در مسیر رشد و توسعه پارس جنوبی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول