اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 و 28 مهرماه جاری در قاینات؛

همایش ملی "مولانا ولی دشت بیاضی" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: 27 و 28 مهرماه جاری همایش ملی" مولانا ولی دشت بیاضی" در شهرستان قاینات برگزار می‌شود.

همایش ملی "مولانا ولی دشت بیاضی" برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی قاینات اظهار داشت: فعالیت شورای اطلاع‌رسانی باید به صورت جدی باشد و مرجع تایید اخبار شورای اطلاع‌رسانی در شهرستان خواهد بود. همچنین وب سایت ادارات در حال به روز رسانی بوده و در این زمینه نتایج خوبی حاصل شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: اولویت اول شورای اطلاع‌رسانی اجرای طرح عظیم سرشماری نفوس و مسکن سال 90 است. به زودی 215 آمارگیر به مدت یک هفته در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
وی اولویت دوم شورا را سفر چهارم هیئت دولت عنوان کرد و گفت: پیگیری و بررسی مصوبات سفرهای گذشته رویکرد سفر چهارم است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات برگزاری همایش ملی مولانا ولی دشت بیاضی در 27 و 28 مهرماه سال جاری که با حضور مهمان‌های خارجی همراه است را به عنوان اولویت کاری سوم شورا برشمرد.
فلاحتی بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه برگزار می‌شود را از مباحث بزرگ و مهم شورای اطلاع‌رسانی دانست.
مجید بیکی، مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری قاینات نیز طی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه فعال‌سازی و رصد وب سایت ادارات شهرستان ارائه داد.
وی اطلاعات تکمیلی را نیز در خصوص آمارها و جایگاه پرتال فرمانداری به حاضران در جلسه ارائه نمود. و همچنین مقرر گردید از ادارات فعال در این زمینه در شورای اداری تقدیر به عمل آید.
مسئول دفتر برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قاینات نیز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات پمپ بنزین حاجی‌آباد در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: پمپ بنزین حاجی‌آباد ایمن‌سازی و نوسازی می‌شود.
علی اکبری‌راد با اشاره به اهمیت بحث حوادث و سوانح غیرمترقبه بر رعایت اصول ایمنی توسط متصدیان جایگاه‌های سوخت تاکید کرد و گفت: بحث ایمن‌سازی تجهیزات و نوسازی تلمبه‌های تخلیه بنزین برای رعایت مسایل ایمنی و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف در این جایگاه امری ضروری است.
وی با اشاره مشکلات به وجود آمده در بحث ارتقای پمپ بنزین به جایگاه از مدیرعامل تعاونی مرزنشینان خواست تا با پرداخت معوقات مالیاتی، بهسازی و نوسازی تجهیزات و فضای فیزیکی ضمن سرعت بخشیدن بر استمرار ارائه خدمات مطلوب به شهروندان زمینه ارتقای این مجموعه به جایگاه را فراهم کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول