اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان؛

همایش ملی اصلاح الگوی مصرف آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آغاز به کار کرد.

همایش ملی اصلاح الگوی مصرف آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در محل مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ماهان آغاز به کار کرد.
دبیر همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف در حاشیه آغاز به کار همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با همکاری استانداری، ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.
محمد داستان‌پور با بیان اینکه سه شعار «اصلاح الگوی مصرف»، «همت مضاعف و کار مضاعف» و «جهاد اقتصادی» دارای ارتباط تنگاتنگی هستند، افزود: این موارد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
وی بیان کرد: دبیرخانه دائمی همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف در استان کرمان دایر می‌شود.
داستان‌پور با اشاره به اینکه انرژی مسئله اصلی جهان امروز است، گفت: موضوع بسیاری از مقالات رسیده به این همایش در مورد انرژی است.
وی اجرایی بودن مقاله‌‌های ارائه شده در همایش، ایجاد دبیرخانه دائمی و تداوم اجرای آن در سال‌های آینده را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
دبیر همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف با اشاره به برگزاری 20 نمایشگاه و کارگاه آموزشی در حاشیه این همایش خاطرنشان کرد: مقالات رسیده به دبیرخانه همایش در دو جلد کتاب منتشر می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول