اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

با حفظ ارزش‌های اسلامی به قهرمانی رسیدیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: بانوان شرکت کننده در رقابت‌های جهانی موی‌تای با حجاب کامل به قهرمانی دست یافتند.

با حفظ ارزش‌های اسلامی به قهرمانی رسیدیم
احمد عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زکیه رحیمی موی‌تای‌کار اصفهانی در وزن 67 کیلو گرم جز هفت بانوی شرکت کننده در رقابت‌های جهانی موی‌تای است که همانند سایر هم تیمی‌های خود با حفظ کامل حجاب اسلامی توانست برای نخستین بار موفق به کسب مدال برنز شود.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های جهانی موی تای برای حضور بانوان باحجاب مشکلات زیادی را به وجود آوردند، افزود: در این رقابت‌ها با تلاش فدراسیون و رفع موانع موجود، بانوان موی‌تای کار کشورمان توانستند به انجام رقابت‌ها بپردازند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه در رقابت‌های جهانی موی‌تای، از اصفهان علاوه بر زکیه رحیمی یک داور بین‌المللی نیز به نام نرگس حاج صادقیان شرکت داشت، تاکید کرد: از هفت نفر بانوی شرکت کننده در رقابت‌های جهانی موی‌تای سه نفر مدال برنز و یک نفر موفق به کسب مدال نقره شد.
وی ادامه داد: زکیه رحیمی از استعداد‌های خوب رشته ورزشی موی‌تای اصفهان است که به‌طور حتم با تلاش و استعداد فراوانی که در ایشان دیده می‌شود، شاهد مدال‌آوری این بانوی موی‌تای کار با رنگ‌های زیباتر در سال‌های آینده هستیم.
عطایی اضافه کرد: زکیه رحیمی که در حال حاضر به‌عنوان مربی در رشته موی‌تای فعالیت دارد، سمت داوری رشته موی‌تای را  نیز بر عهده دارد.
وی گفت: زکیه رحیمی قهرمان موی‌تای‌کار اصفهانی علاقه خود را به توسعه ورزش موی‌‌تای با تاسیس باشگاه‌های متعدد ورزشی و جذب علاقه‌مندان به این رشته دنبال می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول