اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت رزم‌آوران خبر داد:

کسب دو مدال نقره توسط بانوان رزمی‌کار کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت رزم‌آوران‌ استان کردستان‌ از کسب دو مدال نقره توسط بانوان رزمی‌کار کردستانی در مسابقات قهرمانی رزم‌آوران بانوان کشور خبر داد.

کسب دو مدال نقره توسط بانوان رزمی‌کار کردستان
اصغر گومه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی رزم‌آوران کشور در روزهای 24 و 25  شهریور ماه جاری در تهران برگزار شد.
وی در ادامه بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور 240 نفر رزمی‌کار از 17 استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز برگزار شد.
گومه‌ای به موفقیت دو نفر از بانوان رزمی‌کار کردستان در این مسابقات اشاره کرد و افزود: خانم‌ها نادیا زندکریمی و طنین رانین در این رقابت‌ها دو مدال نقره کسب کردند.      
رئیس هیئت رزم‌آوران‌ کردستان در ادامه اضافه کرد: مسابقات رزم‌آوران انتخابی استان در مجموعه ورزشی اوراز با حضور شهرستان‌های سنندج، کامیاران، مریوان، سقز و قروه در سنندج برگزار شد.
 گومه‌ای خاطرنشان کرد: در مسابقات رزم‌آوران انتخابی استان چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با همدیگر  به رقابت پرداختند.
به گفته وی در پایان این رقابت‌ها تیم سنندج عنوان اول را کسب و تیم‌های کامیاران و مریوان به ترتیب عناوین دوم وسوم را کسب نمودند.
وی در پایان افزود: نفرات برتر رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان آبان ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی کشور که در چهار محال بختیاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول