اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد:

رزمی‌کاران اردکان کم‌نظیر در میادین ظاهر شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد گفت: رزمی‌کاران اردکان در مسابقات و رقابت‌های اخیر کم‌نظیر در میادین ظاهر شده‌اند.

رزمی‌کاران اردکان کم‌نظیر در میادین ظاهر شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مجتبی صدقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان رزمی‌کار اردکان با حضور مسئولان این شهرستان اظهار داشت: موفقیت تیم منتخب رزمی‌کاران شهرستان اردکان در مسابقات قهرمانی کشور و کسب 10 مدال مختلف در سبک‌های مختلف پدیده‌ای کم‌نظیر در سطح ورزش‌های رزمی استان بوده و در سطح شهرستان نیز بی‌نظیر بوده است.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن جایگاه استان یزد در حوزه ورزش‌های رزمی افزود: هم‌اکنون بیش از 7هزار نفر در دو رده برادران و خواهران در حوزه ورزش‌های رزمی استان یزد مشغول فعالیت هستند.
صدقی عنوان کرد: رزمی‌کاران استان یزد در شش ماهه نخست سال جاری موفق به کسب 200 مدال در مسابقات کشوری و جهانی شده‌اند.
وی از کسب رتبه نخست هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان اردکان در بین شهرستان‌های استان یزد خبر داد و بیان کرد: استقبال بی‌نظیر جوانان اردکانی از این رشته جذاب و موفقیت‌های اخیر رزمی‌کاران شهرستان در سطح استان و کشور نشان‌دهنده پتانسیل ویژه این شهرستان در حوزه ورزش‌های رزمی است.
صدقی با بیان اینکه چهار نفر از رزمی‌کاران یزدی به عضویت ثابت تیم ملی درآمده‌اند، خاطرنشان کرد: به تازگی رزمی‌کاران منتخب شهرستان اردکان به عنوان قهرمانی کشور دست یافتند و با کسب 10 مدال در سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی استان به ارمغان آوردند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد با اشاره به تاسیس مدرسه هنرهای رزمی در اردکان تاکید کرد: این مدرسه که نخستین مدرسه ورزش‌های رزمی در استان است می‌تواند نقش موثری در پرورش و پیشرفت رزمی‌کاران شهرستان در رده‌های سنی مختلف داشته باشد.
صدقی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت مسئولان شاهد توسعه ورزش‌های رزمی در سطح استان یزد و شهرستان اردکان باشیم.
این مراسم به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت دهه کرامت و به منظور تجلیل از قهرمانان مسابقات کشوری پاورکیک بوکسینگ و معرفی دو سبک جدید رزمی و اعلام اخذ نمایندگی شهرستان در این دو سبک به ورزشکاران و رزمی‌کاران اردکان برگزار شد.
در این مراسم رزمی‌کاران به صورت نمایشی به انجام مسابقه با یکدیگر پرداختند و حرکات نمایشی رزمی انجام دادند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول