اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایش 60 رأس اسب؛

همایش زیبایی اسب سیرجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش زیبایی اسب سیرجان با نمایش 60 رأس اسب از نژادهای مختلف برگزار شد.

همایش زیبایی اسب سیرجان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علیرضا زینلی‌پور مسئول برگزاری همایش زیبایی اسب سیرجان پیش از ظهر امروز در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این همایش بیش از 60 رأس اسب از نژادهای مختلف عرب‌، دره شور، کُرد، ترکمن‌، تروبرد و بومی از باشگاه‌های مختلف این شهرستان ‌شرکت کردند.  
وی با اشاره به وجود بیش از 400 رأس اسب زیبا و بیش از 10 باشگاه پرورش اسب در شهرستان سیرجان افزود‌: سیرجان از شهرهای مطرح کشور در زمینه پرورش اسب است و با وجود استقبال باشگاه‌ها برای حضور در این همایش تنها 60 رأس را در همایش شرکت دادیم.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان ابراز داشت: این شبکه در کنترل بیماری‌های مشمشه‌، شاربن و همچنین مجوزهای حمل اسب‌ها با باشگاه‌های پرورش اسب سیرجان همکاری دارد.
زینلی‌پور گفت‌: فردین خدری به عنوان کم سن و سال‌ترین سوارکار و مهتاب صالحی به عنوان تنها سوارکار دختر شهرستان سیرجان در همایش حضور دارند.
به گزارش فارس در این مراسم از پیشکسوتان پرورش اسب از جمله علیرضا شریف به عنوان بهترین پرورش دهنده اسب، محمد صالحی به عنوان دارنده بهترین باشگاه اسب‌سواری و رسول شمشیری به عنوان پیشکسوت پرورش اسب شهرستان سیرجان تجلیل شد.
همایش زیبایی اسب سیرجان با استقبال گسترده مردم و جوانان در استادیوم ورزشی امام علی (ع) سیرجان برگزار شد.
انتهای پیام/م30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول