اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش کاله مازندران:

ترکیب والیبال کاله برای حضور در لیگ برتر مطلوب است

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش کاله مازندران گفت: با گردهم آمدن برترین‌های والیبال کشور در کاله مازندران، ترکیب این تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر بسیار مطلوب است.

ترکیب والیبال کاله برای حضور در لیگ برتر مطلوب است
میر سعید معروف امروز در حاشیه تمرین آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کاله مازندران برای فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانست مهره‌های با تجربه ملی‌پوش و اثرگذاری را به خدمت بگیرد.
وی با اعلام اینکه از قبل علاقه داشتم حضور در تیم کاله و والیبال‌دوستان این شهر را تجربه کنم، گفت: در سال‌های گذشته از بازیکنان و دوستان ملی‌پوش خود که در این تیم بازی کردند توصیف‌های زیبایی از این تیم و ابراز علاقه والیبال‌دوستان آن شنیده بودم و می‌خواستم شرایط فراهم شود تا این وصف‌ها را از نزدیک مشاهده کنم.
معروف با آنالیز شرایط جسمی و آمادگی خود برای لیگ برتر آینده یادآور شد: همیشه دوست دارم در هرکاری که انجام می‌دهم به بهترین شکل آن را به پایان برسانم و وظیفه‌ای که به گردنم نهاده شد را به خوبی از پس آن برآیم.
وی با اعلام اینکه در هر تیمی که بازی کردم با تمام توان برای آن وقت گذاشتم، یادآور شد: امسال هم بسیار سعی دارم تا چهره خوبی از خود به نمایش بگذارم و کمک حال تیم باشم.
بازیکن موثر تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: با وجود جذب علیرضا نادی، عبدالرضا علیزاده، آرش صادقیانی، حمزه زرینی، گایدارسکی بلغاری، سید عباسی و حضور عادل غلامی و فرهاد نظری افشار ترکیب فصل جدید این تیم بسیار مطلوب خواهد بود و منتظر هستیم تا با آغاز لیگ برتر درخشش این تیم را در کشور مشاهده کنیم.
وی در مورد شناخت خود از والیبال مازندران و تماشاگران خونگرم آملی اظهار داشت: آمل شهر والیبال‌خیز کشور است و والیبال در آن طی چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته تا حدی که هم‌اکنون بهترین‌های والیبال ایران و فراتر از آن مشغول تمرین و بازی در این شهر هستند.
معروف با اشاره به چگونگی جذب در ترکیب تیم والیبال کاله مازندران اشاره کرد: طی دو سال گذشته صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن به این تیم داشتم که چندی پیش با صحبت‌های ابتدایی بعد از جدایی از داماش و همچنین مشکلات ایجاد شده برایم در گیتی پسند، با کاله مازندران قرارداد امضا کردم.
وی عنوان کرد: حرف‌هایی که از کاله شنیدم بسیار مثبت است و پیشرفت این تیم از لحاظ اکیپ مربیگری، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت نشان از آینده‌ای روشن برای آن دارد.
معروف در پایان خاطرنشان کرد: با هدایت بهروز عطایی که سرمربیگری تیم والیبال نوجوانان کشور و مربیگری تیم ملی والیبال بزرگسالان را در کارنامه خود دارد و همچنین گردهم امدن برترین‌های والیبال اگر مشکل خاصی پیش نیاید فصل بسیار خوبی را برای ورزش والیبال مازندران پیش بینی می‌کنم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول