اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد امام هشتم(ع)؛

کلنگ باغ بانوان گلپایگان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد امام هشتم(ع) کلنگ باغ بانوان گلپایگان به زمین زده شد.

کلنگ باغ بانوان گلپایگان به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، صبح امروز با حضور امام جمعه و نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی، کلنگ باغ بانوان گلپایگان به زمین زده شد.
در این آیین شهردار گلپایگان اظهار داشت: نیمی از جمعیت شهری به بانوان اختصاص دارد و این بانوان هیچ فضای مناسبی برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت در شهر نداشتند که بتوانند با آسایش و اطمینان خاطر از آن محل استفاده بهینه ببرند، بنابراین تصمیم گرفته شد در فضایی به وسعت 40هزار متر مربع، باغی اختصاصی برای این قشر از جامعه احداث شود.
مسعود آرانی تصریح کرد: ساختمان اداری، فضای سبز، گلکاری، چمن‌کاری، سالن بدنسازی، بدمینتون، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، اسکیت، هندبال، دوچرخه سواری، نمازخانه، پارکینگ، سکوی استراحت برای خانم‌ها در این مجموعه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: باغ بانوان یک نیاز شهروندی و ضرورت شهرستان بود که با حمایت و سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری گلپایگان امروز کلنگ زنی شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول