اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد؛

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چند پروژه در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: تا هفته آینده 135 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری  چند پروژه در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بندر صیادی ثامن‌الائمه این شهرستان اظهار داشت: به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان انجام شد.
وی ادامه داد: امروز شاهد کلنگ‌زنی چهار پروژه ارزشمند درمانی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان آبادان هستیم که امیدواریم این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.
فرماندار ویژه آبادان افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها قدم‌های کوچکی در مقابل جانفشانی‌ها و رنج‌های مردم این منطقه در زمینه دفاع از کیان میهن اسلامی است.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته آینده شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 135 میلیارد تومان پروژه عمرانی، خدماتی و ... در آبادان خواهیم بود.
ایلخاص‌زاده تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار مردم ایران است و هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت برای انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره گرفت.
وی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی شهروندان و ذات حق را کسب کنیم و شاهد رشد و ترقی شهر باشیم.
فرماندار آبادان ضمن قدردانی از تمام مسئولانی که آستین همت را بالا زدند و چنین پروژه‌های بزرگی را به مرحله اجرا رساندند، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان در راستای رشد و ارتقای وضعیت عمرانی شهر با یکدیگر تعامل و همکاری همه‌جانبه داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی پروژه‌هایی هستیم که بهره‌برداری از آنها تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهر دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول