اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش مرجع بیداری اسلامی؛

کلنگ احداث اندیشکده بیداری اسلامی اصفهان زده شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش مرجع بیداری اسلامی، بزرگداشت آیت‌الله آقا نجفی اصفهانی، کلنگ احداث اندیشکده تاریخی تمدنی بیداری اسلامی توسط آیت‌الله مظاهری، به زمین زده شد.

کلنگ احداث اندیشکده بیداری اسلامی اصفهان زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز مراسم کلنگ‌زنی احداث نخستین اندیشکده تاریخی تمدنی بیداری اسلامی در اصفهان برگزار شد.
این اندیشکده برای نخستین بار در اصفهان احداث می‌شود و با احداث این اندیشکده اصفهانی‌ها به سوی بیداری اسلامی و مقابله با تهاجم‌های دشمنان علیه جامعه حرکت می‌کنند.
اصفهان همواره و در تمام زمان‌ها به‌عنوان یکی از استان‌های پیشگام و نمونه در عرصه ملی محسوب می‌شود و اقدامات صورت گرفته در اصفهان در راستای بیداری اسلامی گویای این موضوع است.
تحرک و پیشرفت انسان‌ها بدون حافظه امکان‌پذیر نبوده و تلاش استعمار برای زدودن حافظه ملت‌ها، معطوف به سلب هویت و شخصیت تاریخی و به اسارت کشیدن آنها است.
مردم اصفهان همواره در راستای مبارزه با استعمار، استکبار و تهاجم‌های دشمنان در جامعه و علیه جوانان تلاش می‌کنند و با احداث این اندیشکده اهداف اصفهانی‌ها در راستای این موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.
پیش از ظهر امروز کلنگ احداث اندیشکده تاریخی تمدنی بیداری اسلامی با حضور مسئولان استانی در اصفهان زده شد و این اندیشکده در آینده‌ای نزدیک و برای نخستین بار در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
زمین این اندیشکده در کنار، خانه مشروطیت اصفهان قرار دارد و این زمین به عنوان یکی از موقوفه‌های موجود در اصفهان بوده و اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان نیز در راستای احداث و راه‌اندازی این مرکز با مسئولان مربوطه همکاری می‌کند.
امروزه موج‌های بیداری اسلامی به سرزمین‌های اسلامی نفوذ کرده است و کشور‌های غربی و به ویژه آمریکا در دریای بیکران امت اسلامی غرق شده‌اند.
موج‌های بیداری اسلامی بر لایه‌های عمیق تاریخی و مبارزات مسلمانان در این زمینه استوار بوده و ایرانیان همیشه حاضر در صحنه نیز همواره در راستای بیداری اسلامی گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول