اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دیر:

احتمال وقوع جرم در خانواده‌های ناسالم 90 درصد است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دیّرگفت: در خانواده‌های ناسالم احتمال وقوع جرم و جنایت90 درصد است در صورتی که در خانواده‌های سالم این احتمال به 10 درصد می‌رسد.

احتمال وقوع جرم در خانواده‌های ناسالم 90 درصد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوذر قربانی جمعه شب در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی در بردخون  با اشاره به آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: :نقش خانواده و وراثت در وقوع  جرم و جنایت بسیار زیاد است و اگر خانواده‌ها نسبت به این موضوع با حساسیت ، مطالعه و آگاهی بیشتر عمل کنند مطمئن باشند که آینده فرزندان روشن است.
وی افزود: اگر خانواده‌ها به سرنوشت فرزندان خود پایبند باشند و محیط آرام و به دور از تنش‌های مختلف فراهم کنند تا شاهد جامعه‌ای سالم و بانشاط باشیم و اگر نسبت به خانواده و جایگاه آن بی تفاوت باشیم ، هرگز نمی‌توانیم دارای جامعه‌ای سالم و سرزنده و امیدوار باشیم.
وی اضافه کرد: در خانواده‌های ناسالم احتمال وقوع جرم و جنایت90 درصد است در صورتی که در خانواده‌های سالم این احتمال به 10 درصد می‌رسد و بی‌شک خانواده سالم دارای دانش آموزانی سالم است.
فرمانده نیروی انتظامی دیر خاطر نشان کرد: و ما انتظار داریم دانش آموزان به کمک پلیس بیایند و تلاش کنند تا جامعه‌ای عاری از آسیب و خطر داشته باشیم و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شویم.
قربانی ادامه داد: شهرستان دیّر از نظر جمعیتی جوان است و بر این اساس نیاز به آگاهی و اطلاع رسانی کامل جوانان از خطرات وجود دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با اشاره به ریشه آسیب‌های اجتماعی گفت: توجه به مبانی دینی و آموزش اصول اسلامی و مذهبی به دانش آموزان می‌تواند آنان را تا حد زیادی در برابر خطرات حفظ کند و نوعی حفاظت مطمئن و پایدار برای جوانان ایجاد کند.
حسین مصلحی پور افزود: مدارس، مربیان و معلمان نسبت به فعالیت‌های دینی و تحکیم اعتقادات اسلامی در میان دانش آموزان احساس وظیفه می‌کنند و این موجب اطمینان بیشتر نسبت به این قشر شده است اما نباید آن را کافی دانست زیرا دانش آموزان تنها چند ساعت در مدارس حضور دارند و بقیه اوقات را در جامعه و در میان دوستان و همسالان و خانواده سپری می‌کنند و لازم است آموزش‌های ضروری داده  شود.
در ادامه مدیران و مربیان نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای آن مطالبی بیان کردند.
این همایش با حضور مدیران، مربیان پرورشی، تربیت بدنی، بهداشت و مشاوره ، فرمانده انتظامی شهرستان، بخش و جمعی از مسئولان بخش و کارشناسان اداری در سالن کنفرانس شهید انیسه بردخون برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول