اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری دو جانبه تاکید شد؛

همکاری اتاق زنجان با اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان زنجان و رئیس اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه TOBB بر همکاری‌های دو جانبه تاکید کردند.

همکاری اتاق زنجان با اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان زنجان، رئیس اتاق زنجان در دیدار با رئیس اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه (TOBB) ظرفیت‌های تولیدی و تجاری استان را تشریح و از ایشان برای دیدار از استان زنجان دعوت به‌عمل آوردند.
در این دیدار توافقات اولیه مبنی بر همکاری اتاق زنجان با اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه و همچنین اعزام دانشجو به دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی ترکیه و پذیرش کارآموز از دانشگاه فوق و همچنین تشویق سرمایه گذاران ترک به سرمایه گذاری در استان زنجان صورت و مقرر شد پیگیری‌های لازم برای عملیاتی کردن آنها به عمل آید.
همچنین علی یگانه فرد ملاقات‌های جداگانه‌ای با رؤسای اتاق‌های استانبول ـ آنکارا ـ کایسری ـ نوشهر و نایب رئیس اتاق قونیه به‌عمل آورده و خواستار همکاری‌های بیشتر اتاق‌های فوق با اتاق زنجان شد.
در این دیدارها بر اعزام هیئت های تجاری اتاق‌های دو طرف به استان زنجان و همچنین ترتیب دیدار تجار استان از استان‌های فوق و حضور در نمایشگاه‌های ترکیه و همچنین دعوت از تولیدکنندگان ترک برای حضور در نمایشگاه زنجان مدنظر رؤسا قرار گرفته و مقرر شد برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول