اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه پوشاک صورت گرفت؛

امضای سه تفاهمنامه همکاری میان ایران و ترکیه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: سه تفاهمنامه همکاری میان اتحادیه کشوری پوشاک ایران و سه شرکت معتبر ترکیه امضا شد.

امضای سه تفاهمنامه همکاری میان ایران و ترکیه
علی عابدینی  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به ضرورت توسعه تجارت میان ایران و ترکیه از بررسی راهکارهای توسعه روابط در عرصه تجارت پوشاک به صورت کارشناسی میان دو کشور خبر داد.
وی با بیان اینکه هیئت تجاری پوشاک ایران در مدت سفر به ترکیه از سه اتحادیه بزرگ پوشاک این کشور بازدید کرده است، اظهار داشت: علاوه بر بازدید از این اتحادیه‌ها کارخانجات تولیدی پوشاک نیز مورد بازدید قرارگرفت.
عابدینی افزود: در این نشست‌ها راهکارهای افزایش ارتباطات و نیز افزایش سرمایه‌گذاری‌ها مورد تاکید قرار گرفت.
نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: سه تفاهم نامه همکاری میان  اتحادیه کشوری پوشاک ایران و سه شرکت معتبر ترکیه امضا شد.
وی افزود: این تفاهم‌نامه‌ها با حضور شهردار منطقه  بایرام پاشا ترکیه و نیز تنی چند از روسای اتحادیه‌های استانبول به امضا رسیده است.
عابدینی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه‌ها راهکارهای رفع مشکلات توسعه تجارت میان دو کشور در زمینه پوشاک به صورت کارشناسی توسط اتحادیه‌های طرفین بررسی و به دولتمردان ارجاع داده می‌شود.
وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های مشترک در دو کشور، توسعه سرمایه‌گذاری‌های مشترک و نیز ساماندهی امر خرید و فروش پوشاک میان دو کشور نیز از سایر مفاد این تفاهم‌نامه‌ها به شمار می‌رود.
رئیس اتحادیه پوشاک تبریز افزود: این تفاهم‌نامه‌ها ما بین اتحادیه کشوری پوشاک ایران و اتحادیه‌های اوتیاد، میساد و بایرام پاشا ترکیه در مدت دو روز رایزنی فشرده انجام شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول