اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک بیان کرد:

وجود زمینه‌های تولید مشترک پوشاک میان ایران و ترکیه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: زمینه‌های تولید مشترک پوشاک میان ایران و ترکیه و تامین بخشی از نیازهای کشورهای منطقه در تبریز وجود دارد.

وجود زمینه‌های تولید مشترک پوشاک میان ایران و ترکیه
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به استانبول، علی عابدینی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتحادیه اوتاید ترکیه که با حضور جمعی از روسای اتحادیه کشوری پوشاک و روسای اتحادیه شهرستان‌های مختلف در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو همراه بود، بر وجود ظرفیت‌های توسعه مبادلات تاکید کرد.
وی با بیان اینکه توسعه همکاری‌های میان تجار و فعالان تجاری دو کشور ضروری است، اظهار داشت: در این سفر از هیئت‌های تجاری و تولید کنندگان پوشاک ترکیه دعوت می‌کنیم تا در سفری به ایران از ظرفیت‌های موجود بیشتر مطلع شوند.
عابدینی ادامه داد: سرمایه‌گذاری مشترک در ایران به صورت یک هدف در این سفر دنبال می‌شود و دولتمردان دو کشور نیز بر توسعه سرمایه‌گذاری‌ها تاکید دارند.
وی تصریح کرد: در دیدار روسای جمهور دو کشور هدف 30 میلیارد دلاری برای معاملات دو کشور تعیین شده که اتحادیه‌های پوشاک و البسه می‌توانند در تحقق این هدف نقشی مهم داشته باشند.
نایب رئیس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: زمینه‌های تولید مشترک پوشاک میان ایران و ترکیه و تامین بخشی از نیازهای کشورهای منطقه در تبریز وجود دارد.
وی گفت: نیروی کار ارزان در ایران و قابلیت‌های منطقه‌ای و ترانزیتی در آذربایجان‌شرقی می تواند موجبات سرمایه‌گذاری مشترک و سود آفرین را فراهم کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول