اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد:

ساخت سوله مدیریت بحران در زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به در دست ساخت بودن سوله مدیریت بحران شهرستان زنجان گفت: این سوله پس از تکمیل به مرکز مدیریت حوادث زنجان تبدیل می‌شود.

ساخت سوله مدیریت بحران در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباش راشاد بعد از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان با اشاره به وجود مشکلات مانور برگزار شده قبلی اظهار داشت: محل استقرار ستاد و ارتباطات رادیویی و بی‌سیم از جمله مشکلات بارز مانور قبلی بود که باید در مانور پیش‌ رو رفع شود.
وی غیرقابل کنترل بودن حضور مسئولان ارگان‌ها در محل‌های مربوطه را از دیگر مشکلات مانور برگزار شده در گاوازنگ زنجان اعلام کرد و افزود: در دسترس بودن نیروهای ستادی از بارزترین نکاتی است که به هنگام بروز بحران مد نظر قرار می‌گیرد.
فرماندار زنجان تاکید کرد: اگر به مانند مانور قبلی محل استقرار ستاد مشخص نباشد مانور باید لغو شود.
وی با اشاره به لزوم پوشش سه الی چهار لایه‌ای ارتباطات رادیویی با سایر ارگان‌ها به هنگام بروز بحران تصریح کرد: این موضوع باید حل شود.
راشاد به سفر آینده رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبه‌های دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان ساخت سوله برای مدیریت بحران است که در ضلع شمالی ساختمان جدید فرمانداری قرار دارد.
وی اضافه کرد: سوله در حال ساخت در ضلع شمالی ساختمان جدید فرمانداری زنجان در حدود یک هزار متر است که پس از تکمیل واحد مدیریت حوادث استان زنجان به آنجا منتقل می‌شود.
فرماندار زنجان با اشاره به افتتاح قریب الوقوع جاده زنجان ـ طارم، به مشکلات موجود در این مسیر در زمستان اشاره کرد وافزود: این منطقه برف‌هایی استثنایی دارد که باید برای آنها به ویژه در فصل سرد سال اقداماتی انجام شود.
وی به گزارشات ارائه شده درباره احتمال طغیان سن گندم در سال جاری اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت شورهای اسلامی برای آگاهی دادن به کشاورزان استفاده و هشدارهای لازم در این مورد داده شود.
راشاد با اشاره به احصای اطلاعات مسیرها گفت: این اطلاعات به هنگام بروز حادثه روی فضای دیجیتالی قرار گرفته و به مدیریت بحران کمک می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول