اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم:

آمار جرم در جهرم کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس جهرم از کاهش آمار جرم در این شهرستان خبر داد.

آمار جرم در جهرم کاهش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم غفار محمدی پور بعد از ظهر امروز که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع مردم جهرم سخن می‌گفت، اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت برای تمام آحاد جامعه است و باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی با بیان اینکه مردم باید برای تحقق اهداف پلیس یاری‌گر نیروی انتظامی باشند افزود: امسال نیروی انتظامی با شعار «سهم من در امنیت و آرامش» ذهن هر شهروند را به فکر وا داشته تا هر یک از افراد جامعه سهم خود را در تولید امنیت، جستجو و مشخص کنند.
رئیس پلیس شهرستان جهرم بیان داشت: به یقین نیروی انتظامی خود به تنهایی نمی‌تواند موجبات امنیت و آرامش را در سطح جامعه ایجاد کند بلکه این امر نیازمند تعامل و همکاری میان تمام ادارات، نهادها، خانواده‌ها و مردم است.
وی ارتباط درست بین پلیس و مردم را نیازمند فرهنگ‌سازی صحیح دانست و ابراز داشت: علاوه بر همت مسئولان در بخش توسعه زیرساخت‌ها، باید به گسترش فرهنگ در زمینه حل معضلات در جامعه توجه شود.
فرمانده انتظامی جهرم جنگ فرهنگی استعمارگران را سخت‌تر از جنگ نظامی دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه تمام اقشار جامعه خدمت به نظام و مردم است و تا امنیت در جامعه وجود نداشته باشد هیچ کاری را نمی‌توان پیش برد.
وی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی هدفمند و برنامه‌ریزی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی در جامعه و بهره‌گری از ادبیات مردم‌پسند و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به رعایت احکام اسلامی را با دقت و ظرافت انجام می‌دهد.
محمدی پور با اشاره به کاهش آمار جرم در شهرستان جهرم اظهار داشت: امیدواریم مردم با رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و مراقبت از خود در برابر هجمه‌های فرهنگ مبتذل غرب و پایبندی به فرهنگ غنی اسلام جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه جرم داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول