اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

مردم دنباله‌رو مقام معظم رهبری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: مردم دنباله‌رو مقام معظم رهبری هستند.

مردم دنباله‌رو  مقام معظم رهبری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خظبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: باید به جمهوری اسلامی معتقد بود و به اسلامیت انقلاب اعتقاد داشت؛ این جامعه، جامعه‌ای لائیک نیست و اگر مردم از مسئول و مدیری حمایت می‌کنند به خاطر وابستگی خود به ولایت محبوبیت دارد.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در دهمین اجلاس خبرگان رهبری دارای نکات ارزشمندی بود و از جمله این نکات می‌توان به دو نکته راهبردی و کاربردی ارزشمند اشاره کرد.
علم‌الهدی تصریح کرد: در مدیریت اقتصادی و سیاسی که توسط دولت صورت گرفته است، اگر مدیران و مجلسی‌ها برای تعالی نظام در عرصه‎‌های اقتصادی و سیاسی به تعارضی بین حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی برخورد کنند.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: جریان انحرافی می‌خواهد با استفاده ابزاری از فرهنگ و شکایت از چند مداح مشهور بر اختلاس سه هزار میلیاردی سرپوش بگذارد در حالی که دلسوزان انقلاب اسلامی هوشیارانه به این توطئه جریان انحرافی پاسخ خواهند داد.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی مباحث انحرافی را در حوزه فرهنگ برای سرگرم کردن رسانه‌های اصولگرا و نهادهای نظارتی مطرح می‌کنند تا این نهادها از مفاسد اقتصادی این جریان غافل شوند.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: گرچه انحرافات فرهنگی باید از سوی مسئولان و کارشناسان پاسخ داده شود، اما ملت ایران چنین اجازه‌ای را به جریان انحرافی نخواهد داد تا پشت انحرافات فرهنگی سنگر بگیرند.
وی ادامه داد: رهنمودهای کاربردی نسبت به جریان‎‌ها و مسائل روز کشور و دنیاست و رهنمودهای راهبردی در حقیقت به عنوان یک سند مهم در جریان انقلاب اسلامی است.
امام جمعه مشهد رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در این اجلاس دارای دو نکته اساسی دانست.
وی خاطرنشان کرد: تدریس فقه سیاسی شیعه و فقه حکومتی در کرسی‌های حوزه نکته‌ای حائز اهمیت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول