اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شریف مطرح کرد:

سقوط دیکتاتورهای جهان با ادامه بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بیداری ملت‏های مسلمان و به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی، در آینده شاهد سقوط دیکتاتورهای جهان خواهیم بود.

سقوط دیکتاتورهای جهان با ادامه بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، رمضان شریف صبح امروز در دومین یادواره 24 شهید شهرک بهارستان دامغان در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این شهرک، تقدیم 600 شهید و 10 هزار رزمنده را از افتخارات بزرگ مردم دامغان در طول هشت سال دفاع مقدس دانست.
وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای شهدا این است که امروز ایران به نقطه اوج و عظمت دست پیدا کند و این اوج و عظمت در تمامی ابعاد در حال گسترش است.
شریف اضافه کرد: شهدا در وصیت‏نامه‏های خود به پیروی از احکام اسلامی، ولایت فقیه و فرهنگ اسلامی تاکید داشتند و ما هم وظیفه داریم که ادامه دهنده راه، روش و سیره شهدا باشیم.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه است و دشمنان تلاش می‏کنند که به جایگاه رفیع و با ارزش ولایت فقیه خدشه وارد کنند اما در این راه ناکام ماندهاند.
شریف افزود: شهدا با خون‏های پاک خود به ما درس ایثار و از خود گذشتگی آموختند.
وی به نقش و جایگاه جوانان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشند چراکه آنها عامل سرافرازی کشور و نظام هستند.
شریف خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت ایران اسلامی این است که با همت جوانان امروز توانستیم به دستاوردهای با ارزش علمی، پزشکی، نظامی دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: ملت ایران با تاسی از شهدا و درس‏های تاریخی که پس از 32 سال از پیروزی انقلاب گرفته، توانسته است توطئه‏های دشمنان را در تمامی زمینه‏ها خنثی کند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تداوم انقلاب اسلامی ایران در حوزه‏های علمی، دفاعی، سیاسی و فرهنگی منوط به اطاعت مردم از جایگاه ولایت فقیه و در راس آن رهبر انقلاب است.
وی افزود: رمز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، ولایت فقیه بوده که دشمن همیشه درصدد تضعیف این جایگاه است و ما باید بهتر از گذشته هوشیار باشیم و با این ترفند و توطئه دشمنان مقابله کنیم.
شریف تصریح کرد: پس از 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امروز آمریکا و ایادی او در ذلت قرار گرفتند و ملت ما در مقابل مشکلات و تحریم‏های دشمنان توانست ایستادگی کرده و باید مقاومت خوبی داشته باشد.
وی به اوج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: بیداری امروز ملت‏های مسلمان در منطقه با تاسی از روح بلند انقلاب اسلامی ایران اوج پیدا کرد.
شریف تصریح کرد: با بیداری ملت‏های مسلمان و به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی، دیکتاتورهای زمان سقوط کردند و در آینده نیز شاهد سقوط دیگر دیکتاتورها خواهیم بود.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران و ملت‏های مسلمان در دیگر کشورها به لطف خداوند در اوج عزت هستند و امیدواریم در آینده شاهد پیروزی‏های بهتر ملت ایران و مسلمانان دیگر کشورها باشیم.
مداحی یکی از مداحان و قرائت شعر از دیگر برنامه‏های این یادواره بود.
این یادواره از سوی ستاد یادواره شهدای بهارستان دامغان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان و سپاه ناحیه دامغان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول