اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

خانه مشروطیت نشانه‌هایی از مرجع بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خانه مشروطیت اصفهان نشانه‌هایی از تلاش‌های مرجع بیداری اسلامی برای مبارزه با استعمار و استکبار محسوب می‌شود.

خانه مشروطیت نشانه‌هایی از مرجع بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله عباس کعبی ظهر امروز در همایش مرجع بیداری اسلامی با اشاره به موج بیداری اسلامی مرحوم آیت‌الله آقا‌نجفی اصفهانی در جامعه اظهار داشت: ایشان با اقدامات برجسته و ارزشمند خود در مقابل استبداد و استعمار موجود در جامعه مقابله کرده و با راه‌اندازی موج بیداری اسلامی در راستای زنده کردن اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش کرده‌اند.
وی به خانه مشروطیت اصفهان اشاره کرد و افزود: این خانه به‌عنوان یکی از دژ‌های مستحکم استقلال، آزادی، آزادی‌خواهی و مردم‌داری علمای شیعه و به ویژه مرحوم آیت‌الله آقا نجفی اصفهانی در دوران مشروطیت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایشان همواره در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی گام برداشته‌اند، تصریح کرد: ایشان با موج بیداری اسلامی خود در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و احیای هویت اسلامی و شیعی تلاش کرده‌اند و حفظ این هویت به‌عنوان یکی از مهمترین اهداف این عالم ربانی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: خانه مشروطیت اصفهان نشانه‌هایی از تلاش‌های مرجع بیداری اسلامی برای مبارزه با استعمار و استکبار محسوب می‌شود و خانه مشروطیت از تلاش‌های ایشان را در راستای تمدن‌سازی و آمیختن دین، علم، ایمان، توسعه و پیشرفت نشان می‌دهد.
کعبی به ولایت فقیه و توجه ویژه مرحوم آیت‌الله آقا نجفی اصفهانی به آن اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه از مسلمات مطلقه فقه شیعه است و ولایت عامه از نظر فقها همان ولایت عامه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به تلاش‌های مرحوم آیت‌الله نجفی در راستای مبارزه با استکبار و استبداد تاکید کرد: خانه مشروطیت اصفهان نشانه‌هایی از تلاش‌های مرجع بیداری اسلامی برای مبارزه با استعمار و استکبار محسوب می‌شود و مردم باید با تلاش‌ها و اقدامات این عالم برجسته در راستای دفاع از ارزش‌ها و هویت اسلامی آشنا شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول