اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مردم باید پرچم‌دار امنیت در جامعه باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر همکاری مردم در ایجاد امنیت گفت: مردم باید پرچم‌دار امنیت در جامعه باشند.

مردم باید پرچم‌دار امنیت در جامعه باشند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم بوده و مردم نیروی انتظامی را از اعضای خانواده خود می‌دانند.
وی با بیان اینکه 500 هزار بار تماس با پلیس 110 نشانه اعتماد مردم به این نیرو درراستای حل اختلافات خود است، افزود: این امر نشان دهنده اعتماد کامل مردم به نیروی انتظامی است.
امام جمعه زنجان  تصریح کرد: سربلندی نیروی انتظامی جامعه را به نقطه‌ای می‌رساند که امنیت در سایه رسیدن به این نقطه کسب می‌شود.
وی یادآور شد: باید مردم به گونه‌ای در جامعه زندگی کنند که پرچم‌دار امنیت در استان بوده و برنامه ریزی مناسبی برای تامین امنیت با همکاری مطلوب با نیروی انتظامی داشته باشند.
آیت الله واعظی بیان داشت: استان زنجان از امنیت و انسجام مطلوبی برخوردار است که این امر مرهون زحمات نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در استان است.
وی خطاب به افرادی که در جامعه به اخلال در نظم می‌پردازند، افزود: این افراد در محاسبه زمانی خود اشتباه کرده‌اند، چرا که دوران اراذل و اوباش با اقتدار نیروی انتظامی گذشته است و امنیت کشور در سایه اقتدار نیروی انتظامی به دست آمده و هیچ فردی نمی تواند این امنیت را بر هم بزند.
خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتخارات کسب شده در دانش هسته‌ای توسط دانشمندان کشور، خاطرنشان کرد: رسیدن به دانش هسته‌ای یعنی گشودن قفل همه پیشرفت‌های علمی جهان که خوشبختانه ایران اسلامی به این امر دست یافته است.
وی خطاب به دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی گفت: مقاومت مردم ایران در دستیابی به این پیشرفت در جامه حمایت از دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.
آیت‌الله واعظی اضافه کرد: ایران بهای سنگینی برای حمایت از دانشگاه می‌پردازد و برای دستیابی کامل به انرژی هسته‌ای از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.
امام جمعه زنجان با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) ساحلی برای معرفت و علم بود که بزرگان زیادی در محضر وی به کمالات علمی دست یافتند.
وی تصریح کرد: درک زیارت امام رضا (ع) درک وجود مبارک خداوند متعال است و بارگاه ملکوتی این امام همام نزدیکترین مکان برای درک محضر خداوند متعال است.
آیت‌الله واعظی ادامه داد: در زمان امام رضا (ع) همه علوم به تکامل رسیده و وجود نازنین وی مکان مطلوبی برای دل‌های متوجه اهل بیت (ع) بود.
وی بیان داشت: امام رضا (ع) به همه علوم زمان خود آگاه بود و مردم نیز در عصر وی به برکت وجود مبارک ایشان به بیشتر علوم آگاهی یافتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول