اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

اختلاس ثمره ناکارآمدی نظام بانکی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: اختلاس اخیر نشان داد که نظام بانکی ما ناکارآمد است و هنوز نتوانسته است خود را با سیستم‌های جدید مالی و اعتباری پیشرفته دنیا تطبیق دهد.

اختلاس ثمره ناکارآمدی نظام بانکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: یکی از این خلاها بی‌توجهی به امر نظارت و ارزیابی‌های دقیق و روزانه است که در سال‌های اخیر مورد غفلت واقع شده که همین بی‌توجهی‌ها سبب شد تا عده‌ای اخلالگر نظام اقتصادی ما را دچار چالش کند.
وی با یادآوری این که مقام معظم رهبری سال‌هاست که مبارزه با فساد اقتصادی و اخلالگران این حوزه را مورد تاکید و توصیه به مسئولان قرار داده‌اند گفت: در سال جهاد اقتصادی باید مجموعه اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی نهایت دقت و تدبیر را به کار گیرند تا با اصلاح سیستم بانکی و نظام  حاکمیتی در این زمینه به کارآمدی نظام اسلامی کمک کنند.
امام جمعه بیله‌سوار رسیدگی دقیق و بدون اغماض به این اختلاس را مطالبه مردم از دستگاه قضایی توصیف کرد و افزود: این حرکت باید تا قطع شدن دست افراد فاسد و اختلاس‌کننده تداوم پیدا کند.
قیاسی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بزرگترین وظیفه این نیرو را تقویت اعتماد و اطمینان مردم به اراده نیروی انتظامی در برخورد با جرایم و مفسدان اعلام و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برابر مردم باید خاضع اما در برابر مجرمان و تبهکاران مقتدر، با صلابت و بدون گذشت باشد تا عده‌ای به فکر ایجاد ناهنجاری و جرم و جنایت نباشند.
وی اضافه کرد: مولفه‌هایی که امروز در بحث امنیت به ویژه تقویت احساس امنیت مطرح است موضوع حضور مردم در صحنه است که اگر این اتفاق بیفتد خود مردم به همراه پلیس می‌توانند ایجاد کننده نظم و انضباط باشند.
خطیب جمعه بیله‌سوار به تحولات منطقه و تلاش کشورمان در نشان دادن چهره نظام غرب برای به انحراف کشیدن اهداف و مقاصد نهضت‌های بیداری‌بخش اشاره کرد و گفت: ‌استکبار تلاش می‌کند تا ثمرات این نهضت‌ها را کم‌اهمیت و بی‌ثمر نشان دهد تا عده‌ای انقلابی دست از قیام و خواسته و مطالبه خود بردارند.
قیاسی در پایان سخنان خود با یادآوری این که کنفرانس‌های اخیر برگزار شده در کشورمان نظام استکباری را به وحشت انداخته است اظهار داشت:‌غرب احساس می‌کند نهضت‌های آغاز شده در دنیا محصول انقلاب اسلامی است که پیام آن استقلال و آزادی‌خواهی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول