اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فدوی تأکید کرد:

آمریکا در فکر دفاع از خود است نه نابودی ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توانمندی امروز ایران اسلامی گفت: آمریکا و حامیان او دیگر در فکر این نیستند که ایران اسلامی نباشد بلکه در فکر این هستند که از وجود خودشان دفاع کنند.

آمریکا در فکر دفاع از خود است نه نابودی ایران اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و چهارمین سالگرد شهدای خلیج فارس در روستای بحیری دشتی اظهارداشت: شهدا زنده‌هایی هستند که از دست خداوند خود روزی می‌خورند و مقام بالایی نزد خدا دارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما تا ابد می‌توانیم از وجود شهدا و امام شهدا بهره‌مند باشیم، گفت: سپاه مفتخر است به خیل  عظیمی از شهداست و امروز اگر ما  روزی می‌خوریم از وجود پر برکت شهدا و امام شهدا است.
وی ادامه داد: شهدا می‌توانند پشتوانه عظمت، اعتماد به نفس و قدرت برای ملتی است که بخواهد در برابر تمام زورگویی‌ها و ظلم‌هایی که ظالمان عالم دارند باشند و سر ظالمان را به سنگ بکوبند.
فدوی یادآور شد: آمریکا و تمام متحدانش بیش از 33 سال است که تمام قدرت و توانش را به کار بسته است که ما نباشیم.
وی اضافه کرد: نه تنها آمریکایی‌ها نتوانستند به هدف خود نزدیک شوند بلکه هر روز که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شاهد توانمندی و برتر شدن اسلام و رهروان ولایت هستیم.
فدوی تصریح کرد: آمریکا و حامیان او دیگر در فکر این نیستند که ایران اسلامی نباشد بلکه در فکر این هستند که از وجود خودشان دفاع کنند.
وی افزود: از وجود خون شهدا امروز شاهد توانمندی ایران اسلامی هستیم دشمنان که سودای تک قطبی بودن را در سر می‌پروراندند امروز در فکر این هستند که چطور خودشان را نجات دهند.
وی گفت: خون شهدا قدرتی را به وجود آورده  که ریشه‌های نظام استکباری و صهیونیزم را تهدید کرد.
فدوی با اشاره به اینکه ما باید در تمام زمینه‌ها از شهدا استمداد بطلبیم تصریح کرد: ما روزانه به کمک شهدا نیازمندیم.
وی یادآورشد: از یک و نیم سال آخر جنگ خیلی از آن چه که بر ما گذشت گفته نشده است زیرا نسبت به جنگ با عراق متفاوت بود.
فدوی ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل عراقی‌ها  به عنوان نوک فلش استکبار جهانی بودیم ولی در یک و نیم سال آخر جنگ آن را در خلیج فارس به صورت گسترده‌ای بی واسطه با امریکایی‌ها داشتیم.
وی اضافه کرد: رزمندگان و نیروی دریایی سپاه این افتخار را دارد که وقتی ما در تنگنا قرارگرفتیم سپاه ماموریت یافت به خلیج فارس برود.
فدوی خاطر نشان کرد: در کمتر از 18 روز از زمان ابلاغ نخستین عملیات مقابل امریکایی‌ها در نزدیکی عربستان انجام دادیم و ادامه پیدا کرد تا به 40 عملیات مقابله به مثل رسید.
وی گفت: نخستین درگیری در خلیج فارس که موجب به شهادت رسیدن شهید مهدوی و همرزمانش شد ادامه پیدا کرد.
فدوی افزود: دشمنان اعتراف کردند که 86 ناو جنگی که به خلیج فارس اعزام شده است نه تنها نمی‌تواند ماموریت‌های محوله را انجام دهند حتی نمی‌توانند در برابر قایق‌های تند روی سپاه از خود حفاظت کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است ما نگران توانمندی نیرو دریایی سپاه پاسداران هستیم، تصریح کرد: حتما هم باید نگران باشند و آن چه که اعلام می‌کنند به لحاظ دیپلماسی است و در غیر اینصورت اگر ملاحظات دیپلماسی نبود اظهار نگرانی امریکایی‌ها فراتر اعلام می‌کردند.
فدوی گفت: هرروز نگرانی امریکایی‌ها در خلیج فارس بیشتر می‌شود و نگران هستند و باید هم نگران باشند.
وی گفت: امریکایی‌ها 15 هزار کیلومتر دورتر از خلیج فارس قرار دارند پس در خلیج فارس چه می‌خواهند و منافع نامشروع آن‌ها ایجاب نمی‌کند که در این جا باشند.
فدوی یادآورشد: حضور امریکایی‌ها  از 15 هزار کیلو متر دورتر از خلیج فارس و هراس آن‌ها در منطقه مثل دزدی است که به خانه مردم می‌رود و از آنجا دست به دزدی می‌زند و این دزد هر چقدر که قوی باشد ترس در وجودش جریان دارد و آن چیزی است که امروز در امریکایی وجود دارد.
وی افزود: امریکایی‌ها ناحق در منطقه هستند  و به دنبال منافع ناحق خود در منطقه هستند و باید بترسند.
فرماندار دشتی نیز در این مراسم گفت: شهدای خلیج فارس هیمنه آمریکا را شکستند.
سید علی هاشمی افزود: امروز شهرستان دشتی افتخار این را دارد که شهیدانی همچون مهدوی و توسلی و 214 شهید را تقدیم به انقلاب کرده است.
وی یادآورشد: دشتی از وجود علمای، دانشمندان و نویسندگانی بهره‌مند است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه استان بوشهر نیز گفت: شهیدان خلیج فارس بزرگترین کار را انجام دادند که در تاریخ ماندگار می‌مانند.
سردار علی رزمجو افزود: شهدای خلیج فارس کاری آسمانی کردند.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول