اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

تخریب دولت یک پروژه آمریکایی اسرائیلی انگلیسی است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به توطئه علیه دولت گفت: تخریب دولت یک پروژه آمریکایی اسرائیلی انگلیسی است.

تخریب دولت یک پروژه آمریکایی اسرائیلی انگلیسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی مرتضی تمدن در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه هشت خطه ری ورامین که با حضور وزیر راه و شهرسازی در دهستان قلعه نو شهرستان ری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کرامت با اشاره به توطئه‌های صورت گرفته علیه دولت گفت: تردید نداریم توطئه علیه دولت یک برنامه حساب شده و تدوین یافته است.
استاندار تهران توطئه علیه دولت را یک پروژه آمریکایی اسرائیلی انگلیسی دانست و افزود: دولت به دور از این حاشیه‌سازی‌ها و مزاحمت‌های پی‌در پی که برای آن ایجاد می‌کنند به دنبال خدمت‌رسانی به مردم است.
وی در ادامه افزود: دستی در کار است که نگذارد دولت کار کند و به ‌دنبال کند کردن خدمت‌رسانی دولت است.
تمدن با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی بدون در نظر گرفتن زمان به ‌طور فعال و پویا در همه صحنه‌ها حاضر و مسائل را از نزدیک بررسی و پیگیری می‌کند.
استاندار تهران با اشاره به پر کار بودن دولت نهم و دهم تاکید کرد: همه دولت اینگونه هستند و با نشاط و توان آمده‌اند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.
وی ادامه داد: عده‌ای محکم به جنگ آمده‌اند و به دنبال این هستند که مردم شهد شیرین توسعه و پیشرفت را درک نکنند و در گفتار و کردار خود سعی دارند تا با حاشیه سازی خدمات دولت را کمرنگ جلوه دهند.
تمدن عنوان کرد: ‌امروز دولت به دور از هرگونه حاشیه‌سازی و مزاحمت‌هایی که برای خدمت‌گزاران مردم ایجاد می‌شود فکر، ذهن و توان خود را به خدمت‌رسانی معطوف داشته و اجازه نمی‌دهد که این یاوه‌گویی‌ها خدمت‌رسانی آنان را با خللی مواجه سازد.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود از پروژه‌های راه‌سازی در استان تهران خبر داد و گفت: امروز به لطف خدا از محل اعتبارات استانی 400 میلیارد و از بودجه ملی بالغ بر یک‌هزار و 400 میلیارد پروژه راه‌سازی در استان تهران در حال احداث است.
وی در ادامه با اشاره به پروژه ملی بزرگراه هشت خطه ری‌ـ ورامین گفت: اجرای پروژه تعریض این محور به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مسئولین و مردم شهرستان‌های ورامین و ری محسوب می‌شد که به دلیل حجم تردد خودرو و استاندارد نبودن مسیر، روزانه تعداد زیادی تصادف در آن رخ می‌داد و اهتمام دولت و توجه شخص رئیس جمهور به این منطقه سبب شد تا اجرای این پروژه در دستور کار قرار گیرد که با تلاش مسئولان و با وجود مشکلات عدیده‌ای که در مسیر اجرایی این طرح به وجود آمد امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
تمدن عنوان کرد: مسیر ری‌ـ ورامین با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان امروز به ‌بهره‌برداری رسید و این مسیر علاوه بر مسیر دسترسی مردم شهرستان ورامین و پیشوا به تهران، ‌به عنوان مسیر اتصالی استان تهران به آزاد راه حرم تا حرم نیز محسوب می‌شود.
استاندار تهران در پایان با بیان اینکه در گذشته یک پروژه را چندین بار افتتاح می‌کردند، تصریح کرد: اما در دولت خدمتگزار نهم و دهم برای رفاه حال مردم، مسئولان چند پروژه را یک بار افتتاح می‌کنند تا مردم بتوانند زودتر از ثمرات آن بهره‌مند شوند.
بزرگراه 8 خطه ری قرچک ورامین امروز با حضور علی نیکزاد، مرتضی تمدن استاندار تهران، جعفر فرجی و محسن منصوری فرمانداران ری و ورامین، حسین نقوی نماینده مردم ورامین و محسن منصوری مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران و مسئولان محلی در مراسمی به بهره‌برادری رسید.
بزرگراه 8 خطه ری ورامین با ویژگی‌هایی به طول 15 کیلومتر، عرض 38 متر، یک‌دستگاه پل بزرگ و یک‌دستگاه دوربرگردان هم سطح در مدت زمان 48ماه و با اعتبار 300 میلیارد ریال، از اعتبارات راه و ترابری استان تهران اجرا و به بهره‌برداری رسید.
برای این طرح 120 هزار تن آسفالت و 11 هزار مترمکعب بتون‌ریزی شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول