اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

‌دولت‌های هفتم و هشتم ‌‌حافظ منافع آمریکا در ‌ایران بودند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: دولت‌های هفتم و هشتم آمال و آرزویشان بر ولایت‎فقیه نبود بلکه حافظ منافع آمریکا در داخل ایران بودند.

‌دولت‌های هفتم و هشتم ‌‌حافظ منافع آمریکا در ‌ایران بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ‌در همایش سفیران هدایت استان با اشاره به اینکه ائتلاف جریان فتنه در آینده‎ای نزدیک، علنی خواهد شد، اظهار داشت: هدف زیربنایی ائتلاف جبهه فتنه، براندازی نظام ولایی در کشور ایران است.
وی با بیان اینکه نظام سلطه به داخل خانواده انقلاب نفوذ کرده است تصریح کرد: حربه دشمن این است که در داخل کشور یارگیری‌ کنند که اوج این اقدام را در زمان اصلاحات شاهد بوده‎ایم که اکنون یکی از وزرای دولت اصلاحات در لندن، عده‎ای در پاریس و برخی در آمریکا با رادیو فردا و بعضی در سایت‎های غربی علیه کشور ایران فعالیت می‌کنند.
استاندار گلستان یادآور شد: در زمان اصلاحات دو قوه از قوه‎های نظام اسلامی ایران به نوعی همراهی‎اش با نظام انقلاب کمرنگ بود که قوه مجریه در دو دوره و قوه مقننه در یک دوره در مجلس ششم و دولت‌های هفتم و هشتم آمال و آرزوی‎شان بر ولایت‎فقیه نبود بلکه حافظ منافع آمریکا در داخل کشور ایران بودند.
قناعت با بیان اینکه هدف جریان ائتلافی حذف نظام ولایی در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: قرار نیست این جبهه به دنبال فردی مانند صدام و راه‎اندازی جنگ هشت ساله در ایران باشند و یا اینکه از طریق سربازان آمریکایی، کشور ما را محاصره کنند بلکه می‎خواهند از طریق نیروهای موجه به اهداف پلیدشان دست یابند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: صفحه مهمی از تاریخ دنیا و نه فقط تاریخ انقلاب، ورق می‎خورد و شرایط کشورهای اروپایی، آمریکایی و شرایط داخل کشور ما نیز حساس شده است چرا که از یک طرف شاهد نفوذ پیام انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا هستیم و از سویی دیگر کشورهای منطقه نیز 90 درصد الگوگیری شان با توجه به تفاوت‎های بومی، منطقه‎ای و جغرافیایی از کشور ایران است.
وی به ویژگی اصلی ارزش‎های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از این ویژگی‎ها آن است که از آغازش به عنوان بیداری اسلامی یاد می‎شود و در گام های بعدی نیز استکبارستیزی، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است که شرایط را حساس کرده و ان‌شاالله در آینده‎ای نزدیک به فرموده "معظم‎له" شاهد خیزش‎های مردمی و اسلامی در کشورهای اروپایی خواهیم بود.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول