اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

سفر رهبری برگ زرینی در تاریخ چالوس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس با اشاره به 15 مهر سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس گفت: سفر رهبری به چالوس به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ این شهرستان به شمار می‌رود.

سفر رهبری برگ زرینی در تاریخ چالوس است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چالوس اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس در سال 88 و حضور گسترده مردم در دیدار با ایشان نشان از ولایت‌مداری و عشق و علاقه مردم به ولایت فقیه بود و با شعار «باران رحمت آمد رهبر ما خوش آمد» نهایت ارادت خود را نشان دادند.
وی ادامه داد: علاوه بر برکات معنوی که سفر رهبری به این شهرستان داشت برکات مادی هم این سفر داشت و مقام معظم رهبری 25 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های این سفر اختصاص دادند.
امام جمعه چالوس بیان داشت: 94 درصد از پروژه‌های سفر رهبری اجرایی شد و پنج درصد باقیمانده تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: پرسنل نیروی انتظامی حافظان امنیت و آسایش در جامعه هستند و رمز و موفقیت هر جامعه با امنیت اجتماعی به دست می‌آید که پلیس همواره به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.
راشدی همچنین با اشاره به دهه کرامت نیز خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصت ارزشمند و ظرفیت غنی فرهنگی و معنوی و همچنین آبروی ملی ایران اسلامی است که بهترین میدان برای عرضه توانمندی مکتبی و معنوی ایرانیان است.
امام جمعه چالوس در پایان اذعان داشت: ملت ما از برکت امام رضا(ع) برخوردار هستند و مردم ایران نیز همواره ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان داده‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول