اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/27

سفر رهبری پاسخی به رشادت‌های کرمانشاهیان است

خبرگزاری فارس: فر‌ماندار اسلام‌آباد‌ غرب گفت: سفر مقام معظم رهبری پاسخی به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم استان کرمانشاه در زمان دفاع مقدس است.

سفر رهبری پاسخی به رشادت‌های کرمانشاهیان است
فتح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان افزود‌: مردم استان کرمانشاه ولایت‌مدار‌، ولایت‌پذیر و پیرو خط مقام معظم رهبری هستند.

*ولی‌فقیه رشادت‌های کرمانشاهیان را لمس کرده‌اند 
وی ادامه داد‌: ولی‌ فقیه رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم کرمانشاه را در دوران دفاع مقدس ملاحظه و لمس کرد‌ه‌اند و سفر ایشان پاسخی به رشادت‌های مردم استان در زمان جنگ است.
فر‌ماندار اسلام‌آباد ‌غرب با اشاره به دستاوردهای سفر مقا‌م معظم رهبری اضافه کرد: رهبر‌ امت به هر استانی که سفر کرده‌اند باعث ایجاد تحول در همه زمینه‌ها شده‌اند‌.

*سفر رهبری تحو‌لات بنیادین در کرمانشاه ایجاد می‌کند 
وی با اشاره به دستاوردهایی که سفر مقا‌م معظم رهبری در استان کرمانشاه خواهد داشت، خاطر‌نشان کرد: بعد از سفر ایشان تحو‌لات اساسی و بنیادین در همه حوزه‌ها ایجاد خواهد شد و دستاوردهای سفر رهبری برای استان کرمانشاه مطلوب و ماندگار خواهد بود.

*کرمانشاهیان حماسه‌ای بی‌نظیر در استقبال رهبری خلق می‌کنند
عباسی افزود: مردم زمان‌شناس کرمانشاه در عرصه‌های مختلف صحنه‌های تاریخی از خود ثبت کرده‌اند و هنگام سفر مقام معظم رهبری نیز بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از سوی مردم ولایت‌پذیر استان خواهیم بود.
فر‌ماندار اسلام‌آباد غرب در پایان گفت‌: از مردم شهید‌پرور و وفادار استان کرمانشاه می‌خواهیم با استقبال پرشور از مقام معظم رهبری بار دیگر صحنه‌هایی به یاد ماندنی را در دفتر تاریخ ثبت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول