اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان با اشاره به اعتراضات مردمی آمریکا؛

پیام مردم آمریکا اعتراض به نظام سرمایه‌داری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: علت اصلی قیام‌ها و مهم‌ترین پیام تظاهرات مردمی در آمریکا و اروپا اعتراض به نظام سرمایه‌داری است.

پیام مردم آمریکا اعتراض به نظام سرمایه‌داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌ای نماز سیاسی عبادی این هفته شهرستان با بیان اینکه علت تمامی قیام‌های کنونی سراسر دنیا روی گرداندن مردم از مدل حکومتی سکولاریسم است، اظهار داشت: بیداری اسلامی و یا به اصطلاح غرب بهار عربی به روشن شدن افکار عمومی در غرب کمک کرده و می‌رود تا لیبرالیسم را همچون کمونیسم در زباله‌‌دان تاریخ مدفون سازد.
خطیب جمعه مرکز شهرستان درمیان با اشاره به کنفرانس حمایت از فلسطین با حضور بیش از 50 هیئت پارلمانی و سیاسی تصریح کرد: هر طرحی که به دنبال تقسیم فلسطین و تضییع حقوق مردم مظلوم این سرزمین باشد مردود است.
وی ادامه داد: در کنار ابتکار روز جهانی قدس، این کنفرانس بین‌المللی از جمله گام‌های بلندی است که جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از حقوق ملت و انتفاضه فلسطین برداشته است.
خطیب جمعه شهر اسدیه افزود: ایران همواره ابتکاراتی نظیر اقدام حضرت امام (ره) در نامگذاری ‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس را مطرح کرده که این فراخوان‌ها به مرزهای جمهوری اسلامی ایران محدود نبوده و با استقبال و همراهی ملت‌های مسلمان و جهانیان همراه بوده است.
وی اضافه کرد: کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مکمل اجلاس بین‌المللی اخیر تهران با موضوع بیداری اسلامی است که امید و جان جدیدی را در حرکت عظیم بیداری اسلامی در جهان اسلام دمیده است.
سنجری با اشاره به روز جهانی کودک فرزند صالح را گلی از گل‌های بهشت دانست و تأکید کرد: امروز دشمنان اسلام با تمام امکانات علیه هویت دینی و اجتماعی مسلمانان به پا خواسته‌اند و کودکان و نوجوانان در رأس این تهاجم قرار دارند.
وی با بیان اینکه کودکان گرچه به ظاهر کوچک هستند اما تفکر و اندیشه نابی دارند، یادآور شد: فرزندان انقلاب با فریاد خود در برابر نظام سلطه و با توجه به ارزش‌های الهی و توحیدی، بستر و زمینه اعتلای کلمه توحید و ارزش‌های اسلامی را در این زمان فراهم کرده‌اند.
سنجری تقوای الهی را سرمنشأ رستگاری و قرب الهی برشمرد و ابراز داشت: بیداری اسلامی مرهون پدران و مادرانی است که طی 32 سال پس از انقلاب اسلامی، لحظه‌ای از تقویت آموزه‌های دینی و اسلامی غافل نشده‌اند.
وی با اشاره به میلاد امام هشتم، از امام رضا(ع) به عنوان ولی نعمت معنوی، مادی و فکری ملت ایران یاد کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول